Procesverbetering en hogere klanttevredenheid door Service Automation
Op 28 augustus heeft Pink Elephant trainer Richard de Boer een webinar gegeven over Service Automation: het automatiseren van klantdiensten, waarmee de gebruikerstevredenheid en de kwaliteit van diensten toeneemt.
Het webinar is in het Engels en gaat onder meer over het theoretische kader (het Service Automation Framework) en de verschillende stappen om Service Automation vorm te geven, uit te rollen en succesvol te maken. Je komt ook te weten hoe Cherwell, een toonaangevende leverancier ven Enterprise Service Management tooling en partner van Pink Elephant, Service Automation mogelijk maakt. Met Cherwell kunnen workflows voor IT, HR en Facility Management eenvoudig worden gecreëerd en aangepast. En met het standaard self-service portaal kunnen eindgebruikers zelf processen starten en volgen.
Klik hier om het webinar terug te kijken.
ITIL 4 kan in het begin ontmoedigend lijken.Om uw reis te beginnen, hebben we een…
Als het gaat om ITIL en IT Service Management, blijft Pink opvallen! Na 25 jaar…
ITIL® 4 Specialist en Strategist modules nu ook als e-learning beschikbaar Begin 2019 is ITIL®…
Naarden, 2 juni 2020 – Pink Elephant Education maakte vandaag bekend dat het een strategisch…
Pink Elephant breidt ITIL® 4 e-learning aanbod uit Begin 2019 is ITIL® 4 gelanceerd. In…
Let op: De ITIL® 4 Managing Professional Transitie module verloopt in oktober 2020. Deze training,…
Pink Elephant gaat in september 2019 overstappen op een nieuw trainingsmodel. Dit model houdt in…
Keeping track of your IT assets may not always be top of mind, but properly…