FreshworksIT Service Management

FreshworksIT Service Management

Freshworks

De cloudgebaseerde producten van Freshworks zijn ontworpen om nauw met elkaar samen te werken en teams te helpen beter in contact te komen en te communiceren met hun klanten en collega’s. De producten zijn gebruiksvriendelijk en kant-en-klaar; zij bieden een totaalbeeld van de klant en een snel rendement op de investering.

IT opfrissen met Pink

Pink Elephant’s team van consultants, ingenieurs en ontwikkelaars van wereldklasse is erop gericht uw IT-traject te ondersteunen, van procesontwerp tot software-implementatie en nog veel meer.

Wij werken samen met Freshworks om ITSM-producten te leveren die gebruiksklaar en gebruiksvriendelijk zijn en van grote waarde zijn voor elk soort bedrijf. Door een ITSM-oplossing te implementeren, kan uw organisatie deze gebruiken om bedrijfsprocessen te stroomlijnen en ervoor te zorgen dat u snel en effectief kunt reageren op alle ITSM-eisen.

Freshservice - Service Desk Software

Waarom kiezen voor Pink Elephant als uw ITSM-partner?

  • Wereldwijde praktijkervaren Freshworks-consultants en ontwikkelaars

  • Wereldwijde Service Management experts

  • Agile-methodologie voor al het ontwerp- en opleveringswerk

  • Opleidings- en adviesdiensten die de Freshworks-software aanvullen, zodat u de volledige waarde van uw ITSM-investering kunt realiseren

Met de juiste ITSM-oplossing en -partner kunnen organisaties de levering van IT-diensten binnen een organisatie standaardiseren, op basis van budgetten, human resources, processen en resultaten.

Bij Pink Elephant zijn we gespecialiseerd in het combineren van IT-processen tot één uniform programma dat aansluit op en voldoet aan de bedrijfsdoelstellingen. Door te investeren in een servicedesk kunnen bedrijven de afstemming tussen business en IT verbeteren, de wendbaarheid vergroten, kosten verlagen, winstgevendheid verbeteren, risico’s op het gebied van regelgeving en beveiliging verkleinen, en de tevredenheid over IT vergroten.

Organiseer een demonstratie

Voordelen:

Standaardisatie en integratie

Door gebruik te maken van een ITSM-oplossing kunnen organisaties hun IT-procedures standaardiseren. Het gebruik van ITSM-tools die speciaal zijn ontworpen om deze functies te ondersteunen, is een rationele uitbreiding van een ITSM-framework.

Verbeterde ROI

Een onderneming die investeert in ITSM-frameworks zal zien dat dit zeker de moeite waard is. Een van de belangrijkste ITSM-voordelen is een verbeterde ROI. Een van de beste manieren om dit voordeel te realiseren, is door ITSM-tools in te zetten die specifiek zijn ontworpen voor bepaalde taken. ITSM-tools zorgen ervoor dat alles gestandaardiseerd, geïntegreerd en consistent is binnen het gehele bedrijf. Sommige ITSM-tools zijn reeksen programma’s waarbij elke tool voordelen voor het bedrijf creëert, en zorgt voor naadloze samenwerking.

Minder tijd en moeite

Een belangrijk ITSM-voordeel is dat het teams de mogelijkheid biedt om het workflow-proces in meer detail te beheren, wat op zijn beurt helpt bij het identificeren van processen die kunnen worden vereenvoudigd. Software voor workflow-beheer maakt het ook mogelijk om bepaalde stappen in een procedure te automatiseren, wat tijd en moeite en de foutmarge vermindert.

Visualisatie

Om beter te begrijpen hoe een workflow-proces eruitziet, maken ITSM-tools snelle en eenvoudige visualisatie van processen mogelijk. Dankzij de ITSM-voordelen is het ook mogelijk om te bepalen waar een proces precies moet worden vereenvoudigd door stappen te herschikken, overbodige stappen te verwijderen en stappen te automatiseren. Door middel van visualisatie kunnen bedrijven ook kosten-batenanalyses uitvoeren, waardoor de tijd die nodig is om in te schatten of een procedurele wijziging tijd en kosten zal verminderen, wordt verkort.

Lagere Kosten

Door gebruik van de ITSM-tools kunt u een ​​workflow visueel beoordelen, kunnen IT-professionals conclusies trekken met betrekking tot levensvatbare veranderingen en kunnen organisaties regelgeving verwerken wat geld zal besparen. ITSM lijkt in het begin misschien een enorme uitgave, maar de voordelen van ITSM zullen de kosten en baten overtreffen.

Contact

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Misha Macinski

Business Unit Manager Technology +31622949503