Cherwell®Facilitair Service Management

Cherwell®Facilitair Service Management

Transformeer de levering van facilitaire diensten

Met de Facility Management-oplossing van Cherwell kunnen facilitaire teams voldoen aan de behoeften van het bedrijf door workflows te automatiseren die verband houden met dagelijkse werkorders, werktoewijzingen, onderhoudstaken en facilitaire projecten. Met een intuïtief gebruikersportaal, omnichannel-communicatie en meer helpt Cherwell bij het moderniseren en optimaliseren van facilitaire beheerprocessen en het bieden van een betere service-ervaring voor medewerkers.

ITIL Service Asset and Configuration Management (SACM)

Met de werk-ordermogelijkheden van Cherwell kunnen managers, supervisors en buitendiensten elk apparaat gebruiken om meer inzicht te krijgen in werkorders, eigendomsstatus, gepland onderhoud, ruimtegebruik en meer. Intelligente, realtime informatie in configureerbare dashboards verbetert de nauwkeurigheid en besluitvorming, waardoor het gemakkelijk wordt om trends op te sporen, knelpunten te identificeren en verbeterpunten aan te pakken.

·       Volg gebouwen, mensen en informatie

·       Maak aangepaste categorieën

·       Houd tijd en materialen bij

·       Plan regelmatig onderhoud

·       Rapporteer over projectpijplijn en voortgang

 

Vraag een demo aan

Verhoog de productiviteit met een selfserviceportal

 Cherwell biedt facilitaire managers een uniform platform om hun activiteiten te beheren en medewerkers te helpen snel te vinden wat ze nodig hebben. Met het zelfbedieningsportaal kunnen medewerkers eenvoudig aanvragen plaatsen en de status van hun openstaande werkbonnen volgen, terwijl facilitair personeel één systeem krijgt om al hun werk, communicatie en rapportage te beheren.

·       Bied één kanaal voor gebruikersverzoeken

·       Bied een mobiele selfservice portal ervaring

·       Stel gebruikers in staat om de status van werkorders te bekijken

·       Pas uw portaalontwerp aan uw bedrijf aan

 

Beheer facilitaire projecten beter

Met de Projecten-module van Cherwell Facilities Service Management kunt u projectworkflows automatiseren, tijd en materialen bijhouden, terugkerende onderhoudstaken plannen, resources en werktoewijzingen beheren en meer. Faciliteiten, projectmanagement en buitendienstteams verhogen de efficiëntie door één systeem te gebruiken voor het definiëren, beheren en rapporteren van facilitaire diensten en het volgen van de belangrijkste elementen van uw facilitaire projecten.

·       Definieer en volg projectleden

·       Bewaar notulen van vergaderingen

·       Houd de materiaalkosten bij

·       Maak en beheer budgetten

·       Definieer en volg de resultaten

 

Contact

Contact

Contact

Misha Macinski

Business Unit Manager Technology +31622949503

Opleider van het jaar!!

Pink Elephant Education is de nummer één aanbieder van IT-opleidingen! Volgens het laatste onderzoek van Computable – Lees meer