Cherwell® IT Service Management

Cherwell® IT Service Management

ITSM Software met een gemakkelijk gebruik, configuratie en onderhoud

Cherwell Service Management is een uitgebreide servicedesk die is geverifieerd voor elf ITIL®-processen, maar zijn echte kracht is zijn flexibiliteit. Met Cherwell kunt u snel voldoen aan veranderende en groeiende eisen in uw gehele organisatie, van IT tot facilitair, HR en daarbuiten, allemaal met minder zorgen en lagere kosten.

Factsheet Cherwell - Pink Education

Mogelijkheden & Functies

  • IT Servicedesk
    Upgrade naar een krachtige servicedesk met geïntegreerde processen, gebouwd op een gemeenschappelijk platform met een gedeelde CMDB.
  • Verandermanagement
    Vereenvoudig de configuratie en verbeter de ervaring van een van de meest uitdagende te implementeren ITSM-processen.
  • ITIL-processen
    Profiteer van de elf meest gebruikte ITIL®-processen, allemaal geverifieerd in Cherwell Service Management.
  • Configuratiebeheer
    Verbeter ITSM-processen door configuratie-items centraal te beheren, bijbehorende informatie te gebruiken en relaties te visualiseren.
  • Incident- en aanvraagbeheer
    Dien verzoeken voor goederen en diensten in, meld problemen en controleer de status. Behandel bijbehorende taken, zoals het vervullen van verzoeken en incidenten.
  • IT-Asset Management
    Volg en beheer de levenscyclus van hardware- en softwareassets die door de servicedesk worden ondersteund.

Bied uitzonderlijke IT-service en -ondersteuning

Cherwell ITSM Software biedt een uitgebreid platform om aan uw meest dringende business eisen te voldoen. Hiermee kunt u proces-workflows, ondersteunende taken en gerelateerde goedkeuringen automatiseren op basis van ‘best practices’ uit de branche, zodat u de productiviteit van medewerkers kunt verhogen en de efficiëntie van IT-medewerkers kunt verbeteren. Bovendien maakt Cherwell het gemakkelijk om uw servicedesk-mogelijkheden op uzelf uit te breiden of met vooraf gebouwde integraties van de mApp (merge-able application) Exchange.

Verbeter de zichtbaarheid, aansprakelijkheid en de tevredenheid van eindgebruikers

Cherwell ITSM-software biedt de perfecte balans tussen snelheid, eenvoud en kracht. Eenvoudige configuratie van serviceportals, dashboards, rapporten, formulieren en workflow-automatisering door middel van slepen en neerzetten zorgt voor zelfredzaamheid van de eindgebruiker, snellere en effectievere afhandeling van tickets en een grotere zichtbaarheid en verantwoording. U kunt Cherwell snel implementeren voor vrijwel onmiddellijke resultaten en vervolgens het platform naadloos onderhouden en beheren voor snel, flexibel servicebeheer dat vanaf de eerste dag en meegroeit met uw bedrijf.

Implementeer snel en gemakkelijk voor onmiddellijke resultaten

Met Cherwell is de keuze aan u: implementeer snel met Cherwell Software-as-a-Service (SaaS) in de openbare cloud, laat het platform op locatie draaien voor meer controle of kies uit meerdere managed service providers (MSP’s) om te hosten voor u. Wat er ook gebeurt, u profiteert van uitgebreid, geavanceerd IT-servicebeheer zonder de zorgen van zwaardere oplossingen. Als uw zakelijke vereisten veranderen, is dat geen probleem. Met Cherwell kun je snel en eenvoudig schakelen tussen SaaS en on-prem als dat nodig is.

 

Verlaag de kosten met gelijktijdige, inclusieve licenties

IT staat onder enorme druk om de kosten te verlagen en tegelijkertijd de dienstverlening te verbeteren. Cherwell ITSM-software helpt u beide doelstellingen te bereiken met een gelijktijdig (gedeeld) licentiemodel dat meer flexibiliteit en minder kosten biedt. Klantvriendelijke, inclusieve licenties betekenen dat portalgebruikers, goedkeuringen van managers, wachtwoordresets en andere automatiseringen en integraties geen extra licenties nodig hebben. Automatisering van veelvoorkomende taken, gecombineerd met eenvoudig beheer en onderhoud, verlaagt de kosten van professionele services en de implementatietijden.

Contact

Contact

Contact

Misha Macinski

Business Unit Manager Technology +31622949503