Met veel trots kondigen we onze nieuwe samenwerking aan met 4me, een toonaangevende leverancier van end-to-end service management oplossingen. Deze samenwerking brengt twee Nederlandse bedrijven samen met een gedeelde toewijding aan het leveren van uitzonderlijke IT service management (ITSM) oplossingen aan klanten over de hele wereld.
Met het robuuste ITSM-platform van 4me kunnen klanten hun activiteiten stroomlijnen en hun dienstverlening verbeteren. Het platform biedt end-to-end servicemanagement, waardoor het voor bedrijven gemakkelijker wordt om alle aspecten van hun IT-services vanuit één interface te beheren.
De samenwerking tussen Pink Elephant EMEA en 4me biedt onze klanten de combinatie van Pink Elephant’s thought leadership en expertise op het innovatieve ITSM platform van 4me. Pink Elephant zet haar advies-, onboarding- en trainingsservices in om klanten te helpen het 4me-platform in hun bedrijfsvoering te integreren en te optimaliseren.
Klanten profiteren van deze samenwerking door toegang te krijgen tot een krachtige ITSM-oplossing die hun dienstverlening kan verbeteren en hun operationele efficiëntie kan verhogen. Zij zullen ook de steun hebben van de ervaren consultants van Pink Elephant die hen ondersteunen met het maximaliseren van de waardecreatie op en met het 4me-platform.
Meer informatie is hier te vinden
Beide bedrijven zijn van origine Nederlands waarmee er een natuurlijke en evenwichtige samenwerking is ontstaan. Deze samenwerking is een belangrijke mijlpaal voor Pink Elephant en 4me omdat ze gecombineerd ITSM-oplossingen van wereldklasse leveren aan klanten over de hele wereld.
Ramond Keesmekers, Head of Technology Pink Elephant zei:
“Met 4me hebben we nu de juiste technologie in ons portfolio voor elk type klant. Het 4me service management platform heeft een unieke architectuur die veel voordelen biedt voor onze klanten.
“Het is bijvoorbeeld mogelijk om de basis ITSM-processen binnen enkele weken operationeel te krijgen en in een handomdraai afdelingen als HR en Facilities toe te voegen. Gezien de snelheid waarmee we klanten op het platform implementeren noemen we dit dan ook onboarding in plaats van implementeren.
“Verder kunnen externe leveranciers naadloos samenwerken, waarbij de klant controle en overzicht houdt over de kwaliteit van de dienstverlening. Ten slotte gaat 4me niet gepaard met jaarlijkse, tijdrovende en dure upgrades. Deze gaan wekelijks live op de achtergrond zonder impact voor de klant.”
Cor Winkler Prins, CEO van 4me, vult aan:
“We verwachten veel van de samenwerking met Pink Elephant. Wij vinden het belangrijk dat het onderscheidend vermogen van ons platform wordt onderkend.
“In de gesprekken voorafgaand aan de samenwerking bleek dat beide organisaties niet alleen veel ervaring hebben, maar ook dezelfde visie hebben op enterprise service management. Organisaties veranderen heel snel en onze architectuur is hierop voorbereid.
“Dat dit ‘agile’ uitgangspunt ook door Pink Elephant als belangrijk wordt gezien, geeft ons veel vertrouwen in de samenwerking. Een partnerschap dat uiteindelijk de dienstverlening van organisaties naar een hoger niveau tilt.”
'Beide organisaties hebben dezelfde visie op enterprise service management' Met veel trots kondigen we onze…
Pink Elephant Education Cedeo erkend Met trots kunnen we melden dat Pink Education voor haar…
Pink Elephant Education was afgelopen jaar, met een gemiddeld eindoordeel van 9,67, de populairste ict-opleider van Nederland!…
Pink Elephant Education heeft een nieuwe locatie erbij, in Baarn! Centraal gelegen dus ideaal voor…
Pink Elephant Education wordt reseller en implementatiepartner van Freshworks Utrecht, 21 Juli 2021 – Pink…
Pink Elephant Education gaat na de verkoop van het outsourcingsbedrijf aan Broad Horizon zelfstandig verder.…
Als het gaat om ITIL en IT Service Management, blijft Pink opvallen! Na 25 jaar…
Per definitie zitten projecten vol uitdagingen en risico’s – zeker al het daarbij om een…