De XLA Foundation-certificeringscursus verbetert je expertise op het gebied van customer experience management. De cursus is speciaal ontworpen voor professionals die klantrelaties beheren en biedt een diepgaande verkenning van de XM- en XLA®-concepten, waarbij theoretische inzichten worden gecombineerd met praktische toepassingen.
Deze virtuele tweedaagse cursus biedt een uitgebreide introductie tot Experience Management (XM) en Xperience Level Agreement (XLA®). Het is ideaal voor professionals zoals Service- en Experience Managers en Supportprofessionals. De focus ligt op het verbeteren van de eindgebruikerservaring en de zakelijke impact door middel van XM- en XLA®-methoden.
De cursus behandelt de basisprincipes van XM en XLA, praktische implementatievaardigheden en omvat zowel theoretische lessen als groepsopdrachten. Bij succesvolle afronding ontvang je een XM- en XLA® Foundation-certificaat, waarmee je bekwaamheid in deze essentiële bedrijfsstrategieën wordt bevestigd.
De belangrijkste onderwerpen die worden behandeld in de virtuele XLA Foundation-cursus zijn:
Met de alomtegenwoordigheid van digitale technologie in onze moderne samenleving en de toenemende afhankelijkheid ervan, zijn contractuele relaties en Service Level Agreements (SLA’s) een noodzaak geworden in IT.
Echter, uitsluitend vertrouwen op SLA’s kan leiden tot een situatie waarin iedereen in zijn eigen silo werkt, waarbij vaak de impact op het bedrijf van de klant en de mensen die zij bedienen over het hoofd wordt gezien. SLA’s zijn taakgericht en gebaseerd op minimale acceptabele kwaliteit en risicomijding. In het huidige zakelijke en IT-landschap hebben we meer nodig dan alleen technische output om gebruikers- en medewerkerstevredenheid te garanderen. We hebben een gestandaardiseerde aanpak nodig om te meten hoe diensten worden ervaren; dit is waar Xperience Level Agreement (XLA®) een rol speelt.
XLA® is een verbintenis tussen dienstverleners en klanten om het resultaat van digitale technologie op mensen en bedrijven te optimaliseren. Experience Management (XM) omvat activiteiten die een betere ervaring en grotere zakelijke impact realiseren door samenwerking te bevorderen en te verbeteren. Het prioriteren van XM en XLA® is de sleutel tot tevredenheid bij zowel eindgebruikers als medewerkers.
De virtuele training wordt verzorgd via Microsoft Teams. Voor deelname aan de training is een stabiele internetverbinding vereist, evenals een headset met een microfoon om te communiceren met de instructeur.
Er zijn geen voorvereisten.
Ik wil meer informatie over de incompany mogelijkheden voor de volgende opleiding.: XLA Foundation Virtual Virtueel