ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value

Leermethode: Klassikaal
Duur: 3 days
Prijs vanaf: €1799
Overzicht

De ITIL 4 Specialist Drive Stakeholder Value-cursus behandelt belangrijke onderwerpen zoals het ontwerp van serviceniveauovereenkomsten, beheer van meerdere leveranciers, relatiebeheer, ontwerp van klant- en gebruikerservaring, het in kaart brengen van klantreizen en meer. Individuen kunnen verwachten dat ze weglopen met de tools die nodig zijn om de betrokkenheid van gebruikers te stimuleren en de tevredenheid van interne en externe stakeholders te vergroten.

De ITIL® Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) -cursus is een van de vijf cursussen die nodig zijn om de ITIL 4-benoeming Managing Professional (MP) te behalen.

Deze driedaagse cursus behandelt een breed scala aan methoden waarmee IT-professionals kunnen communiceren met belanghebbenden om de algehele klant- / gebruikerservaring te beïnvloeden en te verbeteren.

De DSV-cursus richt zich op deze belangrijke ITIL 4-praktijken:

  • Relatie management
  • Portefeuillebeheer
  • Beheer van serviceaanvragen
  • Leveranciers management
  • Bedrijfsanalyse
  • Beheer van serviceniveaus
  • Beheer van servicecatalogus
  • Service balie

ITIL is een geregistreerd handelsmerk van AXELOS Limited, gebruikt met toestemming van AXELOS Limited. Alle rechten voorbehouden.

Pink Elephant is wereldwijd geaccrediteerd door PeopleCert om ITIL-cursussen te geven voor het certificeringsprogramma.

Leerdoelen
  • Geef de vraag van de klant vorm – beheer stakeholders effectief en target ze met de juiste serviceaanbiedingen en waardeproposities
  • Creëer een vertrouwde relatie met uw stakeholders – Begrijp hoe u effectieve en tijdige communicatie gebruiken om stakeholders op alle niveaus te beïnvloeden om een cultuur van samenwerking en transparantie aan te moedigen
  • Ontwikkelen van wederzijds overeengekomen eisen – Stel consumenten en producenten vast als multi-afhankelijk, ervoor te zorgen dat waarde altijdzijds wordt overeengekomen, en eisen worden geprioriteerd
  • Zorg voor een hoge klanttevredenheid – Houd klanten voorop en neem een servicemindset aan
  • Optimaliseer de klantervaring – Integreer Human Centered Design, Customer Experience (CX), User Experience (UX) design en customer journey mapping om services te leveren die genieten en evolueren naarmate omgevingen veranderen
Programma

Deze module omvat alle vormen van betrokkenheid en interactie tussen dienstverleners en hun klanten, gebruikers, leveranciers en partners.

Het stelt kandidaten en organisaties in staat om uitzonderlijke waarde te leveren door zich te richten op de omzetting van de vraag in tastbare voordelen door middel van IT-enabled services. Door effectief stakeholdermanagement te faciliteren, zijn digitale professionals beter in staat om stakeholders te targeten met het juiste serviceaanbod en waardeproposities, waardoor ze zichzelf en hun organisaties onderscheiden binnen een concurrerende en veeleisende omgeving.

Exameninformatie:

Het examen is een 90-minuten, 40-vraag, multiple-choice examen gepland op de laatste dag van de cursus, en wordt beheerd door een onafhankelijk exameninstituut.

Een doorloopmerk van 70% is vereist om uw certificaat te ontvangen. Een examenbeoordeling is opgenomen in de cursus om deelnemers voor te bereiden op het eindexamen. Het examen wordt beheerd door PeopleCert.

Voorvereisten

Deelnemers moeten hun ITIL 4 Foundation-certificaat hebben behaald. Je dient bij registratie een kopie van uw certificaat te verstrekken om toegelaten te worden tot deze cursus.

Beschikbare opleidingen
Klassikaal
3 days
ma 8 nov
2021
Rotterdam
Beperkte beschikbaarheid
€1799 excl BTW
Virtueel
3 days
ma 26 apr
2021
Virtueel
Virtueel
Beperkte beschikbaarheid
€1649 excl. BTW
Virtueel
3 days
ma 17 mei
2021
Virtueel
Virtueel
Beperkte beschikbaarheid
€1649 excl. BTW
Virtueel
3 days
ma 13 sep
2021
Virtueel
Virtueel
Beperkte beschikbaarheid
€1649 excl. BTW
Sorry, voor deze leermethode zijn er op dit moment nog geen data beschikbaar, neem contact met ons op voor meer informatie over deze opleiding.
Incompany training aanvragen
Close

Ik wil meer informatie over de incompany mogelijkheden voor de volgende opleiding.:
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value Klassikaal

Je opleidingis toegevoegd aan je winkelmand