ITIL 4 GIDS

ITIL 4Praktijken

ITIL 4 GIDS

ITIL 4Praktijken

ITIL 4 Praktijken

Praktijken vormen een kernelement van het ITIL® 4 Service Value System. In ITIL 4 is een praktijk een set van organisatorische middelen die zijn ontworpen voor het uitvoeren of bereiken van doelstellingen.

Waar worden ITIL praktijken voor gebruikt?

De ITIL 4 praktijken zijn een reeks hulpmiddelen voor het beheer van diensten. Ze bieden richtlijnen voor het beheer van incidenten, het mogelijk maken van verandering, ontwerp en nog veel meer.

Het maakt niet uit wat het bedrijfsmodel van uw organisatie is, zoals DevOps of een gecentraliseerde technologieaanpak. De mogelijkheid om een praktijk te kiezen die diensten creëert, levert, ondersteunt en verbetert, helpt te voldoen aan het ultieme resultaat: voldoen aan de behoeften van de gebruiker.

 

De volledige set van 34 ITIL 4 Praktijken

Contact

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Kate Hamblin

Senior ITSM Consultant +44 0118 324 0620