Versterk uw ITIL Process Re-Engineering initiatief
Geef uw IT Service Management herstructureringsprogramma een kickstart met een dynamische Pink Elephant-workshop voor u en uw team. Een IT Service Management-expert van Pink Elephant analyseert en identificeert niet alleen de knelpunten en verbeterpunten, maar leert u ook hoe u een efficiënter, effectiever proces kunt ontwerpen en hoe u dat opnieuw ontworpen proces in de praktijk brengt.
Een Pink Elephant-workshop wordt geleverd met een kant-en-klare procestoolkit (zie hieronder). Maak gebruik van onze 20 jaar ITIL-expertise om het re-engineeringproces te optimaliseren op een manier die problemen snel oplost en hiermee onmiddellijk ‘quick wins’ genereert om voordeel te behalen voor uw klanten. De workshops worden gehouden op een locatie naar eigen keuze en besparen u op de lange termijn kostbare tijd en geld.
Tijdens de workshop krijgt u inzicht in hoe uw bestaande proces (of een informele reeks van operationele activiteiten) zich verhoudt tot de ITIL-processen. U bespreekt uw klantvereisten binnen het proces in kwestie, waarbij elk onderdeel van het proces vervolgens wordt geanalyseerd om efficiëntieverbeteringen te identificeren. Met de hulp van de Pink Elephant workshop trainer leer je hoe je een efficiënter en effectiever proces ontwerpt. Bovendien leer je hoe je de project templates van Pink Elephant kunt gebruiken om huidige en toekomstige acties optimaal te beheren.
De workshops duren naar verwachting twee tot vijf dagen, afhankelijk van een aantal verschillende factoren zoals het aantal deelnemers, de omvang en complexiteit van uw organisatie en het project in kwestie.
ITIL bevordert gedefinieerde, gedocumenteerde, herhaalbare en controleerbare werkmethoden en ondersteunt de communicatie tussen technische silo’s door het gebruik van een gemeenschappelijke taal en een gemeenschappelijke aanpak. We hebben echter de flexibiliteit en expertise om buiten ITIL te werken als een andere manier uw specifieke zakelijke vereisten ten goede komt.
Een deskundige consultant van Pink Elephant IT Service Management faciliteert de workshop op een locatie naar keuze. Ze zullen u niet alleen helpen bij het beoordelen van de problemen binnen uw proces in kwestie, maar ze zullen ook de ‘best practice’ praktijkervaring bieden om tot verbetermogelijkheden te kunnen komen.
Er wordt gebruik gemaakt van de standaard procesinformatie-toolkit van Pink Elephant, deze bestaat uit:
Onze toolkit combineert gebruiksklare, implementatie-bewezen procesontwerpdocumenten met de kracht van onze uitgebreide ITSM-referentiebibliotheek tezamen met onze 20 jaar ITIL-expertise om u te voorzien van duidelijke, beknopte en gemakkelijk aanpasbare documentatie. Dit zal u helpen om uw gewenste toekomstige situatie te bepalen en te identificeren op welke manier u deze kunt bereiken, terwijl u de snelheid waarmee u verbeteringen kunt implementeren verhoogt.
"*" geeft vereiste velden aan