De Humanising IT™ Foundation-cursus is ontwikkeld om IT-professionals op zowel strategisch als operationeel niveau te versterken. De cursus biedt praktische kennis over het integreren van mensgerichte ontwerpprincipes in IT-servicemanagement. Deze training stimuleert een gebruikersgerichte aanpak, waarbij IT-diensten worden ontworpen en geleverd met de menselijke ervaring als uitgangspunt. Via Humanising IT™ leren deelnemers methoden om de gebruikerservaring te verbeteren, productiviteit te verhogen, kosten te verlagen en innovatie te stimuleren.
De Humanising IT™ Foundation-cursus is ideaal voor alle IT-professionals, van servicedesk-analisten tot Chief Information Officers (CIO’s), ongeacht hun functie of ervaringsniveau. Deze training is bedoeld voor iedereen die zijn of haar expertise in IT-servicedesign wil verdiepen door gebruik te maken van innovatieve, mensgerichte methodes.
Na afronding van de zelfstudiecursus ben je optimaal voorbereid op het officiële examen voor Humanising IT™ Foundation van HIT Global.
Na succesvolle afronding van de Humanising IT™ Foundation-cursus zullen deelnemers in staat zijn om:
Er zijn geen verplichte toelatingseisen.
Ik wil meer informatie over de incompany mogelijkheden voor de volgende opleiding.: Humanising IT Foundation E-learning E-Learning