ITSM, ESM, and SIAM capabilities gecombineerd.
Bij Pink Elephant begrijpen we dat ITSM een complex proces kan zijn, daarom werken we samen met 4me® om een compleet platform te bieden dat end-to-end transparantie garandeert voor de best mogelijke service-ervaring.
Met 4me® profiteert u van de gecombineerde voordelen van ITSM-, ESM- en SIAM-mogelijkheden, waardoor het voor alle interne afdelingen – inclusief IT, HR en Facilities – gemakkelijker dan ooit is om naadloos samen te werken. Bovendien staat ons team van consultants, ingenieurs en ontwikkelaars van wereldklasse u bij elke stap bij, van procesontwerp tot software-implementatie en verder.
Met een wereldwijde praktijk van ervaren 4me-consultants, evenals Service Management- en SIAM-experts, zijn we ervan overtuigd dat onze agile methodologie voor al het leverings- en ontwerpwerk, in combinatie met onze onderwijs- en adviesdiensten, de 4me-software zal aanvullen om u in staat te stellen de volledige waarde van uw ITSM-investering te realiseren.
Door te investeren in de ESM-oplossing kunnen bedrijven de afstemming tussen business en IT verbeteren, de flexibiliteit vergroten, de kosten verlagen, de winstgevendheid verbeteren, regelgevings- en beveiligingsrisico’s verminderen en de tevredenheid over IT verbeteren. En met de juiste ITSM-oplossing en partner is uw organisatie in staat de levering van IT-diensten te standaardiseren op basis van budgetten, resources, processen en resultaten.
Neem geen genoegen met minder dan het beste – kies Pink Elephant en 4me® voor een gestroomlijnde servicemanagementervaring die gemakkelijk te gebruiken is en veel waarde biedt voor elk soort bedrijf.
"*" geeft vereiste velden aan