
Email Chantal
Hoe kunnen we je helpen?
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
Pink e-Learning Portal
Ontdek een nieuwe manier van leren met het Pink Elephant e-Learning Portaal – ontwikkeld om training van wereldklasse op jouw voorwaarden te bieden. Met internationaal geaccrediteerde opleidingen die leiden tot wereldwijd erkende certificeringen, geeft ons interactieve en flexibele leerplatform zowel professionals als organisaties de kracht om hun leerdoelen moeiteloos te behalen.

Of je nu een individuele cursist bent of een organisatie die een gepersonaliseerd portaal voor het team zoekt, ons e-Learning Portaal biedt toegang tot Best Practice Methodology-fundamenten zoals ITIL, PRINCE2, Lean IT, AgilePM, Artificial Intelligence, Kanban, DevOps en Informatiebeveiliging. Met boeiende content en gebruiksvriendelijke functionaliteiten helpt Pink Elephant je om kennis om te zetten in resultaat – altijd en overal.
Geen noodzaak om het je voor te stellen.
Ons Pink e-Learning Portaal, altijd en overal toegankelijk, is ontworpen met bite-sized learning in gedachten, zodat jij volledig de regie hebt over je eigen leerproces. Voor een vast jaarlijks bedrag krijg je toegang tot Best Practice Methodology-fundamenten.
De interactieve multi-platform app biedt lessen van 5 tot 30 minuten, aangevuld met podcasts en een online discussieforum waar extra inzichten en praktijkervaring gedeeld kunnen worden.
Of je nu één gebruiker bent of op zoek naar een organisatiebreed, gepersonaliseerd portaal voor meerdere medewerkers: onze app geeft toegang tot Best Practice Methodology-fundamenten voor een vaste prijs per medewerker per jaar.
Momenteel in de e-learning portal:

ITIL 4 Foundation
De wereldwijde standaard op het gebied van IT Service Management.

ITIL 4 Specialist – Drive Stakeholder Value
Drive Stakeholder Value behandelt belangrijke onderwerpen zoals het ontwerpen van service level agreements, multi-supplier management,…

ITIL® 4 Specialist – High Velocity IT
Ontdek hoe digitale organisaties en digitale operating models functioneren…

ITIL 4 Specialist – Create, Deliver and Support
Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans, Portugees, Nederlands en meer

ITIL 4 Strategist – Direct, Plan, and Improve
Creëer een lerende en verbeterende IT-organisatie, met een sterke en effectieve…

AgilePM Foundation
Reageer snel op veranderingen en klantbehoeften met Agile projectmanagement.

PRINCE2 Foundation
Eén van de meest gebruikte projectmanagementmethodes wereldwijd.

Lean IT Foundation
Toepassing van de succesvolle Lean-methode binnen IT-processen.

Agile Scrum Foundation
Een projectmanagementmethode die wordt toegepast bij softwareontwikkelingsprojecten.

Change Management Foundation
Leer hoe je veranderingen effectief kunt implementeren en beheren.

Lean IT Kaizen
Kaizen is een aanpak voor het oplossen van problemen en vormt de basis van…

COBIT® 2019 Foundation
De nieuwste versie van het toonaangevende framework voor governance en management van…

DevOps Fundamentals
De DevOps-aanpak richt zich op drie succesfactoren: cultuurverandering, verbetering…
IT Asset Management Essentials
Het steeds complexere zakelijke landschap van vandaag vormt een uitdaging voor organisaties om…

VeriSM Foundation
Een Service Management-aanpak voor het digitale tijdperk die serviceproviders helpt…

Service Automation Foundation
Service Automation – het concept van het leveren van diensten via slimme technologie –…
Case studies

Growth powered by Pink Elephant’s SIAM IT Service Desk
Corplex (formerly DS Smith Plastics, Extruded Products) is a leading manufacturer of innovative reusable packaging. With a history spanning 50 years, Corplex rebranded in 2020 after being acquired by Olympus Partners. The company is dedicated to sustainability and excellence, establishing itself as a trusted name in the Reusable Transport Packaging...

Bespoke Customer Service training programme for GTT
Pink Elephant EMEA builds on the success of a GTT’s customer service offering with a bespoke virtual training programme. Find out more below about the objectives, challenges, and successes of delivering a training programme to 250+ GTT employees, in three countries, across three time zones. Find Out More about Customer...

AON optimises ITSM and UX
Aon PLC, a leading British-American multinational professional services firm, offers a wide range of financial risk-mitigation products, including insurance, pension administration, and health insurance plans. To continue delivering exceptional service across its global operations, Aon sought to transform its IT Service Management (ITSM) practices and enhance the user experience. The...