ITIL® 4 Foundation E-Learning

Leermethode: E-Learning
Duur: 12 months
Prijs: €699
Overzicht

De ITIL® 4 Foundation e-learning biedt IT-professionals inzichten en handvatten om een stap vooruit te zetten in het leveren of ondersteunen van diensten. ITIL® is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. In deze tijd heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management.

In februari 2019 is de nieuwste versie van ITIL® gelanceerd: ITIL® 4. ITIL® 4 Foundation stelt u in staat om Service Management te begrijpen door middel van het Service Value System (SVS). Dit SVS biedt een holistische kijk op wat ITIL® betekent voor de bedrijfswaarde, waarbij ook concepten als Lean IT, Agile en DevOps worden geïntegreerd.

ITIL® e-Learning

  • Behaal uw ITIL 4 Foundation certificaat in uw eigen tempo
  • Een jaar toegang
  • Volledig geaccrediteerd
  • Inclusief quizzen, video’s, oefeningen en studiegidsen.
  • Ondersteuning door docent beschikbaar via e-mail
  • Examenvoucher én e-book inbegrepen

Om deze bedrijfswaarde te leveren, zal een organisatie (de dienstverlener) voortdurend moeten samenwerken met haar stakeholders (co-creatie). De dienstverlener maakt deze waarde mogelijk (waardecreatie) door de juiste producten en diensten te leveren. Dit vereist een meer holistische benadering, waarbij alle componenten en activiteiten samenwerken in het Service Value System. Vandaag de dag moeten organisaties in staat zijn hun waardestroom flexibel in te richten om in te spelen op veranderende omstandigheden. Dit creëert integratie en coördinatie tussen de verschillende best practices (waaronder: Lean, Agile, Devops, Scrum), teams, governance, en vele andere factoren, zodat alle onderdelen echt effectief zijn en bijdragen aan waardecreatie.

ITIL® is een geregistreerd handelsmerk van AXELOS Limited, gebruikt met toestemming van AXELOS Limited. Alle rechten voorbehouden.

Pink Elephant is wereldwijd geaccrediteerd door PeopleCert om ITIL® cursussen te verzorgen voor het certificeringsprogramma.

Leerdoelen

Aan het einde van deze ITIL® 4 Foundation e-learning heeft u inzicht in het volgende:
• De zeven principes van ITIL® 4
• De vier dimensies van Service Management
• Het servicewaardesysteem
• De 34 ITIL®-praktijken, met een focus op 18

Programma

Nadat je je hebt ingeschreven voor de ITIL® 4 Foundation e-learning ontvang je een aparte mail met inloggegevens voor onze online leeromgeving. Hier volg je de e-learning en oefen je voor het examen. Je hebt één jaar onbeperkt toegang tot het materiaal.

Na +/- 20 studie uren waarin de e-learning doorlopen is en de bijbehorende oefenexamens gemaakt zijn, ben je voldoende voorbereid om het examen succesvol af te leggen. Zowel de e-learning als het examen zijn Engelstalig.

Zodra je alle stof hebt doorlopen en klaar bent voor het examen, gebruik je de code die op de voucher staat die je in een aparte mail hebt ontvangen van het exameninstituut (Peoplecert, Exin of APMG).
Met deze examenvoucher kun je inloggen bij het exameninstituut en het examen online (op je laptop met webcam) maken op een door jouw gewenst tijdstip en locatie.

*examen inbegrepen in de prijs van de cursus

Voorvereisten

Er zijn geen toelatingseisen voor deze opleiding.

Incompany training aanvragen
Close

Ik wil meer informatie over de incompany mogelijkheden voor de volgende opleiding.:
ITIL® 4 Foundation E-Learning E-Learning

Je opleidingis toegevoegd aan je winkelmand