Service Automatisering

Service Automatisering
  • Service Automatisering

    Service Automatisering moet worden ingezet om de utility en warranty van de IT service te verbeteren. Service automatisering biedt onder…
    Lees meer
  • Change Management

    Een proces dat in iedere IT organisatie voorkomt is Change Management. Een change is een toevoeging, aanpassing of verwijdering van…
    Lees meer
  • Incident Management

    Een incident is een ongeplande onderbreking of kwaliteitsvermindering van een IT Service. Storing van een configuratie-item die nog geen impact…
    Lees meer
  • Problem Management

    Een problem is een onbekende oorzaak van één of meer incidenten. Het proces problem management gaat op een gestructureerde wijze…
    Lees meer
  • Serviceproductie

    Het hoofddoel van serviceproductie volgens ITIL® is het bereiken van effectiviteit en efficiëntie in de levering en ondersteuning van services,…
    Lees meer
  • Service-ontwerp

    In de fase service-ontwerp worden de richtlijnen behandeld voor de ontwikkeling van services, service management processen en het ontwerp van…
    Lees meer
  • Servicetransitie

    In de fase van servicetransitie gaat het om de richtlijnen voor het ontwikkelen en verbeteren van de capabilities die nodig…
    Lees meer
  • Servicestrategie

    De as van de servicelevenscyclus is servicestrategie. Servicestrategie is de fase die zich bezig houdt met het ontwerp, de ontwikkeling…
    Lees meer
  • Service Management

    ITIL® is samenvattend een methode die zich in de praktijk heeft bewezen (een zogenaamde best practice). Het uitgangspunt van ITIL® is…
    Lees meer
  • De Servicelevenscyclus

    ITIL® benadert Service Management vanuit de levenscyclus van een service. In feite komt het neer op een ‘best practice’ organisatiemodel…
    Lees meer