
Email Sam
Hoe kunnen we je helpen?
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
Office 365 / Azure Monitoring
Laat het professionele team van Pink Elephant de configuratie, monitoring en het beheer van back-up- en hersteloplossingen voor je Microsoft Azure-cloudservices en Office 365-applicaties verzorgen. Zo zorgen we voor de bescherming en beschikbaarheid van data die is opgeslagen in de Azure-infrastructuur en Office 365-services, via regelmatige back-ups, efficiënte herstelprocessen en optimale gebruikerservaringen.
Setup en configuratie: We werken nauw met je samen om je wensen op het gebied van databeveiliging en hersteldoelen te begrijpen. Je kunt gerust zijn terwijl ons team van beheerders Azure Backup, Azure Site Recovery of third-party back-uptools die compatibel zijn met Azure en Office 365 instelt en configureert.
Prestatie- en resource-optimalisatie: We monitoren actief de prestaties van back-ups, zoals back-upsnelheden, verwerkingscapaciteit en resourcegebruik (CPU, geheugen, schijf, enz.). Zo kunnen we potentiële knelpunten vroegtijdig signaleren en het gebruik van je Azure- en O365-resources soepel en efficiënt laten verlopen.
Beleid en retentie: Of je nu al bestaande dataretentiebeleid hebt of zoekt naar best practices en advies uit de sector, bij Pink Elephant staan we voor je klaar. Door regelmatige evaluaties van je back-uppolicy’s zorgen we ervoor dat ze altijd up-to-date zijn, aansluiten bij je veranderende bedrijfsbehoeften en voldoen aan compliance-eisen.
Herstel- en recoveryondersteuning: Met ons team van toegewijde beheerders die je Azure-back-upomgeving beheren, krijg je meer dan alleen een service. Het gaat niet alleen om het herstellen van individuele bestanden of complete systemen; het gaat om gemoedsrust.
Waarom kiezen voor Pink Elephant?
24/7/365 Beschikbaarheid
Onze Managed Service Desk is 24/7/365 bereikbaar.
Lagere operationele kosten
Onze volledig beheerde dienstverlening levert aanzienlijke kostenbesparingen op.
Prestatiegericht
KPI-gedreven met sterke focus op first-time-fix en responstijden.
Meertalige ondersteuning
Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans, Portugees, Nederlands en meer.
ITSM-thought leadership
Al meer dan 40 jaar wereldwijd erkend ITSM-thought leader.
Innovatie
Toonaangevende technologie en toekomstbestendige servicemogelijkheden.
Case studies

Growth powered by Pink Elephant’s SIAM IT Service Desk
Corplex (formerly DS Smith Plastics, Extruded Products) is a leading manufacturer of innovative reusable packaging. With a history spanning 50 years, Corplex rebranded in 2020 after being acquired by Olympus Partners. The company is dedicated to sustainability and excellence, establishing itself as a trusted name in the Reusable Transport Packaging...

Bespoke Customer Service training programme for GTT
Pink Elephant EMEA builds on the success of a GTT’s customer service offering with a bespoke virtual training programme. Find out more below about the objectives, challenges, and successes of delivering a training programme to 250+ GTT employees, in three countries, across three time zones. Find Out More about Customer...

AON optimises ITSM and UX
Aon PLC, a leading British-American multinational professional services firm, offers a wide range of financial risk-mitigation products, including insurance, pension administration, and health insurance plans. To continue delivering exceptional service across its global operations, Aon sought to transform its IT Service Management (ITSM) practices and enhance the user experience. The...