
Email Sam
Hoe kunnen we je helpen?
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
ITSM-procesbeheer
Het soepel laten draaien van je IT-diensten is cruciaal voor het succes van je bedrijf. Major Incident-, Problem-, Change-, Release- en Assetmanagers spelen een belangrijke rol in het zorgen dat alles efficiënt, betrouwbaar en met minimale onderbrekingen verloopt. Maar het vinden van het juiste talent voor ITSM- en ITIL-procesbeheer kan een uitdaging zijn.

Wanneer en waar je ons nodig hebt
Daar komt Pink Elephant EMEA in beeld. Wij nemen de rompslomp van ITSM-procesbeheer uit handen met een volledig schaalbare managed service, geleverd door een team van ITIL-gecertificeerde experts. Misschien heb je extra handen nodig om je bestaande team te ondersteunen. Of juist een volledig uitbesteunde, end-to-end ITSM-procesbeheeroplossing. Hoe dan ook: wij staan voor je klaar. Wanneer en waar je ons nodig hebt.
Bewezen expertise, praktische aanpak
Onze ITSM-professionals brengen tientallen jaren aan praktijkervaring mee in het ontwerpen, aansturen, monitoren en continu verbeteren van je volledige ITSM-landschap. We voeren niet alleen processen in, we verankeren best-practice Service Management in de kern van je organisatie, en stemmen je IT-operaties af op je strategische bedrijfsdoelen. We gebruiken strakke procescontrole, sterke governance en een duidelijke focus op serviceverbetering. Zo help je je organisatie efficiënter te werken, operationele risico’s te verkleinen en de kwaliteit van je dienstverlening op elk niveau te verbeteren.
Platformonafhankelijk en ervaren
Met praktijkervaring op toonaangevende ITSM-platforms – zoals ServiceNow, Freshservice, Ivanti en Halo – en kennis van verschillende sectoren, weet ons team precies wat er ‘goed’ uitziet. We streven altijd naar service excellence, dat is niet zomaar een doel, het zit in alles wat we doen.
Gesteund door wereldwijde kennispositie
Als pionier in de ontwikkeling en promotie van ITSM-best practices heeft Pink Elephant een bepalende rol gespeeld in de wereldwijde ontwikkeling van Service Management. Onze expertise in ITSM-procesbeheer wordt ondersteund door een wereldwijd erkende erfenis van thought leadership. Daardoor is onze aanpak zowel praktisch als bewezen effectief. Werk met ons samen en transformeer je ITSM-functie tot een proactieve, waardevolle kracht die echte bedrijfsresultaten oplevert.

Case studies

Growth powered by Pink Elephant’s SIAM IT Service Desk
Corplex (formerly DS Smith Plastics, Extruded Products) is a leading manufacturer of innovative reusable packaging. With a history spanning 50 years, Corplex rebranded in 2020 after being acquired by Olympus Partners. The company is dedicated to sustainability and excellence, establishing itself as a trusted name in the Reusable Transport Packaging...

Bespoke Customer Service training programme for GTT
Pink Elephant EMEA builds on the success of a GTT’s customer service offering with a bespoke virtual training programme. Find out more below about the objectives, challenges, and successes of delivering a training programme to 250+ GTT employees, in three countries, across three time zones. Find Out More about Customer...

AON optimises ITSM and UX
Aon PLC, a leading British-American multinational professional services firm, offers a wide range of financial risk-mitigation products, including insurance, pension administration, and health insurance plans. To continue delivering exceptional service across its global operations, Aon sought to transform its IT Service Management (ITSM) practices and enhance the user experience. The...