
Email Gijs-Jan
Hoe kunnen we je helpen?
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
Enterprise Application Support
Enterprise Application Support zorgt voor de stabiliteit, prestaties en continue verbetering van cruciale zakelijke applicaties binnen je organisatie. Van dagelijkse incidentoplossing en gebruikersondersteuning tot proactief monitoren, patchen en verbeteringen, onze service helpt de gezondheid en betrouwbaarheid van je enterprise softwarelandschap te behouden. Of je nu ERP, CRM, HR of op maat gemaakte platforms gebruikt, Pink Elephant biedt schaalbare ondersteuning die is afgestemd op jouw omgeving, minimaliseert downtime, versnelt het oplossen van problemen en ondersteunt de lange termijn bedrijfscontinuïteit.

Pink Elephant’s Enterprise Application Support helpt je bedrijf met het oplossen van vragen, het verhelpen van problemen en biedt ondersteuning bij het gebruik van applicaties.
Hoe kan Pink Elephant helpen?
- Gebruikersaccountbeheer: We regelen alles, van gebruikersonboarding en accountcreatie tot wachtwoordresets en toegangsbeheer. Je team heeft altijd de juiste rechten, geen verwarring meer over wie toegang heeft tot wat.
- Applicatieconfiguratie en setup: We begeleiden je bij de configuratie van je cloud enterprise-applicatie, inclusief personalisatieopties en systeemeigen instellingen. Denk aan een gepersonaliseerde setup-walkthrough.
- Probleemoplossing: Heb je fouten of prestatieproblemen? We begeleiden je naar oplossingen of verwijzen je naar relevante kennisbankartikelen voor snelle oplossingen.
- Gebruikerstraining en begeleiding: Hulp nodig bij het gebruiken van functies of het navigeren door de interface? We ondersteunen je team met begeleiding over rapportages, databeheer en kernmodules.
- Doorlopende administratieve ondersteuning: We helpen met dagelijkse administratieve taken zoals het beheren van rollen, het bijwerken van rechten, het configureren van workflows en het onderhouden van de dataintegriteit, zodat je systeem optimaal blijft werken.

Case studies

Growth powered by Pink Elephant’s SIAM IT Service Desk
Corplex (formerly DS Smith Plastics, Extruded Products) is a leading manufacturer of innovative reusable packaging. With a history spanning 50 years, Corplex rebranded in 2020 after being acquired by Olympus Partners. The company is dedicated to sustainability and excellence, establishing itself as a trusted name in the Reusable Transport Packaging...

Bespoke Customer Service training programme for GTT
Pink Elephant EMEA builds on the success of a GTT’s customer service offering with a bespoke virtual training programme. Find out more below about the objectives, challenges, and successes of delivering a training programme to 250+ GTT employees, in three countries, across three time zones. Find Out More about Customer...

AON optimises ITSM and UX
Aon PLC, a leading British-American multinational professional services firm, offers a wide range of financial risk-mitigation products, including insurance, pension administration, and health insurance plans. To continue delivering exceptional service across its global operations, Aon sought to transform its IT Service Management (ITSM) practices and enhance the user experience. The...