
Email Sam
Hoe kunnen we je helpen?
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
Bespoke Application Support
De Application Support-service van Pink Elephant EMEA is een dynamische oplossing voor de uitdagingen van moderne bedrijfs-IT. Met 40 jaar expertise zorgen we ervoor dat je applicaties altijd up-to-date, stabiel en effectief zijn. We ondersteunen een breed scala aan applicaties en leveren consistente, zorgeloze oplossingen die je productiviteit verhogen en je bedrijfsprocessen stroomlijnen.

Onze diensten omvatten alles van routineonderhoud tot geavanceerde troubleshooting, en van user training tot voortdurende verbeteringen.
Ons expertteam staat altijd klaar om persoonlijke support te leveren, zodat jouw applicaties optimaal werken en bijdragen aan het succes van je bedrijf. Met Pink Elephant zijn je applicatie-uitdagingen verleden tijd.
Wat zijn de voordelen van een Bespoke Application Support-service?
Ervaar persoonlijke en hoogwaardige zorg met de Bespoke Application Support-service van Pink Elephant. We ondersteunen maatwerkapplicaties die exclusief zijn ontwikkeld om te voldoen aan de unieke behoeften van jouw bedrijf.
Kies voor Pink Elephant EMEA, waar persoonlijke service samengaat met ongeëvenaarde expertise.
Bug fixes: Ons team staat paraat om bugs en issues te analyseren en snel op te lossen, zodat de stabiliteit en prestaties van je applicatie gewaarborgd blijven.
Updates en verbeteringen: Terwijl je bedrijf zich ontwikkelt, groeit onze support met je mee. We voeren updates en verbeteringen door op basis van technologische ontwikkelingen, gebruikersfeedback en veranderende bedrijfsbehoeften.
Onderhoud en monitoring: Wij geloven in de kracht van preventieve zorg. Ons toegewijde team monitort je applicatie regelmatig, zorgt voor soepele werking en pakt potentiële issues aan voordat ze echte problemen worden. Ons doel? Je maatwerkapplicatie in topconditie houden.
Performance-optimalisatie: Prestaties zijn cruciaal, en wij richten ons volledig op optimalisatie. We analyseren de details en verbeteren je applicatie om de efficiëntie en responsiviteit te verhogen.
User support en training: We begeleiden je team in het begrijpen en effectief gebruiken van je maatwerkapplicatie, met trainingen, gebruikersdocumentatie en responsieve supportkanalen.
Security en compliance: Onze maatregelen zorgen ervoor dat je maatwerkapplicatie een veilige omgeving blijft voor je gevoelige data en voldoet aan alle relevante regelgeving.
Waarom kiezen voor Pink Elephant?
- 24/7/365 Beschikbaarheid – Ons Managed Service Centre is 24/7/365 geopend.
- Meertalige support – Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans, Portugees, Nederlands en meer.
- Lagere operationele kosten – Onze volledig beheerde service gaat gepaard met aanzienlijke kostenbesparingen.
- ITSM Thought Leadership – Al meer dan 40 jaar wereldwijd erkend ITSM Thought Leader.
- Prestatiegedreven – KPI-gestuurd met sterke focus op first time fix en responstijd.
- Innovatie – Toonaangevende technologie en future-proof servicecapaciteiten.
Case studies

Growth powered by Pink Elephant’s SIAM IT Service Desk
Corplex (formerly DS Smith Plastics, Extruded Products) is a leading manufacturer of innovative reusable packaging. With a history spanning 50 years, Corplex rebranded in 2020 after being acquired by Olympus Partners. The company is dedicated to sustainability and excellence, establishing itself as a trusted name in the Reusable Transport Packaging...

Bespoke Customer Service training programme for GTT
Pink Elephant EMEA builds on the success of a GTT’s customer service offering with a bespoke virtual training programme. Find out more below about the objectives, challenges, and successes of delivering a training programme to 250+ GTT employees, in three countries, across three time zones. Find Out More about Customer...

AON optimises ITSM and UX
Aon PLC, a leading British-American multinational professional services firm, offers a wide range of financial risk-mitigation products, including insurance, pension administration, and health insurance plans. To continue delivering exceptional service across its global operations, Aon sought to transform its IT Service Management (ITSM) practices and enhance the user experience. The...