
Email Sam
Hoe kunnen we je helpen?
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
Application Support
Door gebruik te maken van Application Support van Pink Elephant kan je bedrijf de verantwoordelijkheid voor het beheren en onderhouden van kritieke applicaties uitbesteden aan een ervaren serviceprovider. Zo kun jij je focussen op je kernactiviteiten, terwijl je zeker weet dat je applicaties goed ondersteund, veilig en optimaal presterend zijn.

Waarom je Application Support uitbesteden?
Het uitbesteden van je Application Support aan ons betekent dat een gespecialiseerd Pink Elephant-team je kan helpen met het volgende:
Application Monitoring: Deze dienst richt zich op de performance-indicatoren (KPI’s) van je bedrijfsapplicaties, zoals responstijden, throughput en resourcegebruik, om de prestaties van de applicaties te beoordelen. Dit helpt bottlenecks, schaalbaarheidsproblemen of kwaliteitsverlies in de loop van de tijd te identificeren en zorgt voor hoogwaardige support.
Incident Management: Door gebruik te maken van best practices uit de sector, ondersteund door de ITIL-methodologie, behandelt ons technisch supportteam L1- of L2-gebruikers- en applicatie-issues gedurende hun hele lifecycle. Dit geeft je eigen technische resources de ruimte om zich te richten op development en projectwerk.
Problem Management: Hierbij analyseren we problemen om terugkerende issues te identificeren, de root cause vast te stellen en permanente oplossingen te implementeren. Ons application supportteam helpt bij het verminderen van herhaalde incidenten en het verbeteren van de algehele prestaties en stabiliteit van je applicaties.
Backup Job Monitoring: Actieve monitoring van back-ups volgens het gedefinieerde schema stelt ons team in staat om direct de succesvolle afronding, voortgang en eventuele foutmeldingen van mislukte runs te controleren. Nodige acties worden opgepakt via het incidentproces tot het probleem is opgelost.
Installatie / Configuratie: Dit omvat het installeren en configureren van specifieke of meerdere softwareapplicaties op zowel servers als clientsystemen. Zo zorgen we ervoor dat alle vereiste hardware- en softwarevoorwaarden zijn vervuld en dat de noodzakelijke bedrijfsconfiguraties worden toegepast.
Onderhoud en updates: Dit omvat het toepassen van software-updates, patches en upgrades, evenals testen en gecontroleerde implementatie, om mogelijke verstoringen of downtime tot een minimum te beperken.
Waarom kiezen voor Pink Elephant?
- 24/7/365 Beschikbaarheid – Ons Managed Service Centre is 24/7/365 geopend.
- Meertalige support – Engels, Frans, Duits, Spaans, Italiaans, Portugees, Nederlands en meer.
- Lagere operationele kosten – Onze volledig beheerde service gaat gepaard met aanzienlijke kostenbesparingen.
- ITSM Thought Leadership – Al meer dan 40 jaar wereldwijd erkend ITSM Thought Leader.
- Prestatiegedreven – KPI-gestuurd met sterke focus op first time fix en responstijd.
- Innovatie – Toonaangevende technologie en future-proof servicecapaciteiten.
Case studies

Growth powered by Pink Elephant’s SIAM IT Service Desk
Corplex (formerly DS Smith Plastics, Extruded Products) is a leading manufacturer of innovative reusable packaging. With a history spanning 50 years, Corplex rebranded in 2020 after being acquired by Olympus Partners. The company is dedicated to sustainability and excellence, establishing itself as a trusted name in the Reusable Transport Packaging...

Bespoke Customer Service training programme for GTT
Pink Elephant EMEA builds on the success of a GTT’s customer service offering with a bespoke virtual training programme. Find out more below about the objectives, challenges, and successes of delivering a training programme to 250+ GTT employees, in three countries, across three time zones. Find Out More about Customer...

AON optimises ITSM and UX
Aon PLC, a leading British-American multinational professional services firm, offers a wide range of financial risk-mitigation products, including insurance, pension administration, and health insurance plans. To continue delivering exceptional service across its global operations, Aon sought to transform its IT Service Management (ITSM) practices and enhance the user experience. The...