FreshserviceIT Service Management

FreshserviceIT Service Management

Freshservice

Moderniseer uw IT- en andere zakelijke functies met een verfrissend gebruiksvriendelijke, eenvoudig te configureren IT-servicedesk-oplossing in de cloud.

Een Gebruiksvriendelijke Aanpak

Verhoog de productiviteit van agents

Agents kunnen gestandaardiseerde antwoorden in de servicedesk gebruiken om te antwoorden op veelvoorkomende vragen. Door gebruik te maken van herbruikbare sjablonen, besparen agenten tijd en kunnen ze zich concentreren op nieuwere verzoeken met hoge prioriteit.

Stroomlijn en automatiseer interne processen

U kunt de functie ‘automatisch toewijzen van verzoeken’ gebruiken om de toewijzing van agents in de helpdesk te automatiseren. U kunt ook workflows maken met behulp van ‘workflow-automatisering’ zodat u op tijd aan de verzoeken voldoet.

Haal het meeste uit CMDB

Krijg volledig inzicht in hoe de configuratie-items (CI’s) zijn verbonden met de bedrijven door afhankelijkheden en relaties te visualiseren via een interactieve kaart. Dit helpt bij het volgen van assetrelaties en -afhankelijkheden.

Blijf op de hoogte van uw KPI’s

U kunt aangepaste rapporten maken die automatisch en rechtstreeks naar uw mailbox worden verzonden. U kunt zelfs de belangrijkste statistieken voor uw team op een groot scherm projecteren om ze up-to-date te houden.

Verbeter de werknemerservaring

U kunt een kennisbank opzetten om zelfservice mogelijk te maken. U kunt ook gebruikmaken van de functie ‘automatisch voorstellen’ om artikelen aan gebruikers voor te stellen wanneer ze een probleem willen oplossen. Door gebruik te maken van deze functie vermijdt u tickets voor veelvoorkomende scenario’s.
Neem contact op

IT opfrissen met Pink

Pink Elephant’s team van consultants, ingenieurs en ontwikkelaars van wereldklasse is erop gericht uw IT-traject te ondersteunen, van procesontwerp tot software-implementatie en nog veel meer.

Wij werken samen met Freshworks om ITSM-producten te leveren die gebruiksklaar en gebruiksvriendelijk zijn en van grote waarde zijn voor elk soort bedrijf. Door een ITSM-oplossing te implementeren, kan uw organisatie deze gebruiken om bedrijfsprocessen te stroomlijnen en ervoor te zorgen dat u snel en effectief kunt reageren op alle ITSM-eisen.

Waarom Pink Elephant als uw ITSM-partner kiezen

 Wereldwijde praktijkervaren Freshworks-consultants en ontwikkelaars

  • Wereldwijde Service Management experts
  • Agile-methodologie voor al het ontwerp- en opleveringswerk
  • Opleidings- en adviesdiensten die de Freshworks-software aanvullen, zodat u de volledige waarde van uw ITSM-investering kunt realiseren

Met de juiste ITSM-oplossing en -partner kunnen organisaties de levering van IT-diensten binnen een organisatie standaardiseren, op basis van budgetten, human resources, processen en resultaten.

Bij Pink Elephant zijn we gespecialiseerd in het combineren van IT-processen tot één uniform programma dat aansluit op en voldoet aan de bedrijfsdoelstellingen. Door te investeren in een servicedesk kunnen bedrijven de afstemming tussen business en IT verbeteren, de wendbaarheid vergroten, kosten verlagen, winstgevendheid verbeteren, risico’s op het gebied van regelgeving en beveiliging verkleinen, en de tevredenheid over IT vergrote

Contact

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Misha Macinski

Business Unit Manager Technology +31622949503