Zoeken Over Contact
Vragen? Gijs-Jan Huisman staat klaar om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden
Email Gijs-Jan
X

Hoe kunnen we je helpen?

Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.

Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.

Challenge of Egypt: Een Agile Simulatie

Stap in het Oude Egypte en beheers AGILE Projectmanagement

In de Challenge of Egypt-simulatie krijgt jouw team de opdracht om de grootse visie van de farao te realiseren: een piramide die zijn leven na de dood verzekert.
Zal jullie team – met behulp van AGILE-principes – deze uitdaging aankunnen, of wachten er serieuze gevolgen?

Lees verder na de afbeelding

Waarom kiezen voor deze simulatie?

Praktische AGILE-training
Ervaar AGILE best practices in een dynamische, veilige leeromgeving.

Verhoog projectprestaties
Verbeter samenwerking binnen het team en behaal betere projectresultaten.

Leren door te doen
Vertaal AGILE-theorie naar concrete projectmanagementvaardigheden.

Doelstellingen op maat
Afgestemd op de leerdoelen van jouw team of organisatie.


Wat kun je verwachten?

Een meeslepend scenario
Ga om met veranderende eisen terwijl je jouw team door SPRINTs leidt en uitdagingen in realtime oplost.

Focus op teamdynamiek
Versterk samenwerking, communicatie en rolverdeling binnen een AGILE-omgeving.

Interactieve ervaring
Een volledige, praktijkgerichte simulatie van één dag met 8–12 deelnemers

Case studies

Growth powered by Pink Elephant’s SIAM IT Service Desk

Corplex (formerly DS Smith Plastics, Extruded Products) is a leading manufacturer of innovative reusable packaging. With a history spanning 50 years, Corplex rebranded in 2020 after being acquired by Olympus Partners. The company is dedicated to sustainability and excellence, establishing itself as a trusted name in the Reusable Transport Packaging...

Bespoke Customer Service training programme for GTT

Pink Elephant EMEA builds on the success of a GTT’s customer service offering with a bespoke virtual training programme. Find out more below about the objectives, challenges, and successes of delivering a training programme to 250+ GTT employees, in three countries, across three time zones. Find Out More about Customer...

AON optimises ITSM and UX

Aon PLC, a leading British-American multinational professional services firm, offers a wide range of financial risk-mitigation products, including insurance, pension administration, and health insurance plans. To continue delivering exceptional service across its global operations, Aon sought to transform its IT Service Management (ITSM) practices and enhance the user experience. The...