Zoeken Over Contact
X

Hoe kunnen we je helpen?

Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.

Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.

Technology Quick Quote

Vergelijk direct de kosten van toonaangevende ITSM-oplossingen
Benieuwd welke service management-oplossing het beste past bij jouw organisatie én budget? Met onze Technology Quick Quote krijg je direct een helder kostenoverzicht van onze partners: Freshworks, Halo, Ivanti, ServiceNow en onze Pink Elephant ServiceNow MSP.

Er geldt een minimaal aantal licenties bij Ivanti (5) en ServiceNow (34).

In de Quick Quote staat het supportniveau standaard ingesteld op Brons. Dit niveau is te verhogen naar Zilver of Goud.

De genoemde prijzen zijn uitsluitend indicatief, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Als je onze diensten verder wilt bespreken, neem dan gerust per e-mail contact met ons op of bel ons op +31 (0)85 303 7872.

Case studies

Growth powered by Pink Elephant’s SIAM IT Service Desk

Corplex (formerly DS Smith Plastics, Extruded Products) is a leading manufacturer of innovative reusable packaging. With a history spanning 50 years, Corplex rebranded in 2020 after being acquired by Olympus Partners. The company is dedicated to sustainability and excellence, establishing itself as a trusted name in the Reusable Transport Packaging...

Bespoke Customer Service training programme for GTT

Pink Elephant EMEA builds on the success of a GTT’s customer service offering with a bespoke virtual training programme. Find out more below about the objectives, challenges, and successes of delivering a training programme to 250+ GTT employees, in three countries, across three time zones. Find Out More about Customer...

AON optimises ITSM and UX

Aon PLC, a leading British-American multinational professional services firm, offers a wide range of financial risk-mitigation products, including insurance, pension administration, and health insurance plans. To continue delivering exceptional service across its global operations, Aon sought to transform its IT Service Management (ITSM) practices and enhance the user experience. The...