Service Automation – het concept van het leveren van diensten via slimme technologie – is een snelgroeiend interessegebied voor veel organisaties.
Bedrijven zoals Spotify, Netflix en Uber (die 100% geautomatiseerde diensten leveren) hebben bewezen dat organisaties snelle groei kunnen realiseren en concurrentievoordeel kunnen behalen door gebruik te maken van Service Automation. Het belangrijkste doel van de Service Automation Foundation-training is om je te leren hoe je analoge (of handmatige) stappen in het serviceleveringsproces kunt omzetten in geautomatiseerde stappen.
Door deze transitie kunnen dienstverleners hun diensten onmiddellijk, kosteneffectief en aan een potentieel grotere markt leveren. Het zetten van stappen richting de levering van geautomatiseerde diensten is echter niet eenvoudig. Veel organisaties worstelen met de vraag waar te beginnen of welke diensten te automatiseren. Het Service Automation Framework is ontwikkeld om een antwoord te bieden op deze vragen.
Deze training over Service Automation biedt je diepgaand inzicht in het concept van Service Automation, het proces waarmee je je dienstverlening kunt automatiseren. Bij adequate toepassing van Service Automation in je organisatie zul je zien dat zowel de tevredenheid van medewerkers als klanten stijgt, en dat het aantal mensen dat positief staat tegenover je bedrijf aanzienlijk toeneemt.
Het Service Automation Framework® is ontwikkeld om een methodische manier te vinden om Service Automation te bespreken. Het biedt een stapsgewijze aanpak met een aantal ontwerpelementen en processen, die elke organisatie kan gebruiken om haar diensten systematisch te verbeteren. Net als elk model is het een vereenvoudigde versie van de werkelijkheid, maar het structureert de denkwijze en biedt uniforme terminologie bij het bespreken van de inhoud met collega’s en medewerkers. Niet meer, niet minder. We moedigen je aan om het model aan te passen en toe te passen op een manier die bij jou en je organisatie past.
Deze cursus is bedoeld voor iedereen die ooit heeft ervaren dat het serviceniveau in zijn organisatie verbeterd kan worden en op zoek is naar richtlijnen om dit doel te bereiken. Of je nu ondernemer, manager, consultant of werkzaam in de academische wereld bent, het Service Automation Framework helpt je om consequent de verwachtingen van gebruikers te overtreffen.
Examendetails:
Duur: Een van de vele geweldige aspecten van deze cursus is dat je zelf de controle hebt over je deadline. Je bepaalt je eigen tempo, dus je kunt zo langzaam of snel gaan als je wilt.
Meerdere apparaatmogelijkheden: Je kunt deze cursus volgen op elk apparaat dat je wilt, of het nu je computer, laptop, tablet of smartphone is. Als je een les onafgemaakt laat op je computer, kun je op je smartphone verdergaan waar je was gebleven.
Er zijn geen voorvereisten.
Ik wil meer informatie over de incompany mogelijkheden voor de volgende opleiding.: Service Automation Foundation Virtual Virtueel