Service Automation is het concept van het bereiken van klantloyaliteit door het gebruik van geautomatiseerde technologieën en bouwt voort op een grote demografische en sociologische trend. We zijn eraan gewend geraakt om ons leven online te regelen en verwachten diensten die aan die verwachtingen kunnen voldoen: wij zijn de Self Service Generation.
Deze cursus geeft u een diep inzicht in het concept van serviceautomatisering, het concept waarmee u uw serviceaanbod kunt automatiseren. Als u Service Automation adequaat toepast in uw organisatie, zult u zowel de medewerkerstevredenheid als de klanttevredenheid zien toenemen en het aantal mensen dat uw bedrijf ‘leuk’ zal vinden aanzienlijk toenemen.
De training is bedoeld voor iedereen die ooit heeft ervaren dat het serviceniveau in zijn organisatie kan worden verhoogd en begeleiding zoekt om dit doel te bereiken. Of je nu een ondernemer, leidinggevende, consultant bent of werkzaam bent in de academische wereld, het Service Automation Framework helpt je om de verwachtingen van gebruikers consequent te overtreffen.
Service Automation Framework is een geregistreerd handelsmerk van APMG, gebruikt met toestemming van APMG. Alle rechten voorbehouden.
Exameninformatie:
Deze cursus bereidt de deelnemers voor op het Service Automation Foundation-examen van APMG International. Het examen bestaat uit 40 meerkeuzevragen waarvan minimaal 26 vragen (65%) correct beantwoord moeten worden om het certificaat te behalen. De deelnemers hebben 40 minuten de tijd om het online examen af te leggen,
Er zijn geen verplichte voorvereisten voor deze cursus.
Ik wil meer informatie over de incompany mogelijkheden voor de volgende opleiding.: Service Automation Framework E-Learning E-Learning