ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value Virtueel

Leermethode: Virtueel
Duur: 3 days
Prijs vanaf: €1799
Overzicht

De ITIL® 4 Specialist – Drive Stakeholder Value cursus behandelt belangrijke onderwerpen zoals het ontwerp van serviceniveauovereenkomsten, beheer van meerdere leveranciers, relatiebeheer, ontwerp van klant- en gebruikerservaring, het in kaart brengen van klantreizen en meer. Individuen kunnen verwachten dat ze weglopen met de tools die nodig zijn om de betrokkenheid van gebruikers te stimuleren en de tevredenheid van interne en externe stakeholders te vergroten.

De ITIL® Specialist: Drive Stakeholder Value (DSV) -cursus is een van de vijf cursussen die nodig zijn om de ITIL 4-benoeming Managing Professional (MP) te behalen.

Deze driedaagse virtuele klassikale cursus behandelt een breed scala aan methoden waarmee IT-professionals kunnen communiceren met belanghebbenden om de algehele klant- / gebruikerservaring te beïnvloeden en te verbeteren.

Het cursusmateriaal is volledig geaccrediteerd door PeopleCert evenals het bijbehorende examen.
De training, het materiaal en het examen is Engelstalig.

De DSV-cursus richt zich op deze belangrijke ITIL 4-praktijken:

  • Relatie management
  • Portefeuillemanagement
  • Beheer van serviceaanvragen
  • Leveranciers management
  • Bedrijfsanalyse
  • Beheer van serviceniveaus
  • Beheer van servicecatalogus
  • Service balie

ITIL® is een geregistreerd handelsmerk van AXELOS Limited, gebruikt met toestemming van AXELOS Limited. Alle rechten voorbehouden.

Pink Elephant is wereldwijd geaccrediteerd door PeopleCert om ITIL-cursussen te geven voor het certificeringsprogramma.

Leerdoelen
  • Vorm de vraag van de klant – Beheer belanghebbenden effectief en richt u op hen met het juiste serviceaanbod en waardeproposities
  • Creëer een vertrouwde relatie met uw belanghebbenden – Begrijp hoe u effectieve en tijdige communicatie kunt gebruiken om belanghebbenden op alle niveaus te beïnvloeden om een cultuur van samenwerking en transparantie aan te moedigen
  • Ontwikkel onderling overeengekomen vereisten – Stel consumenten en producenten vast als multi-afhankelijk, zorg ervoor dat waarde altijd onderling wordt overeengekomen en dat vereisten prioriteit krijgen
  • Zorg voor hoge klanttevredenheid – Houd klanten voor ogen en stel een servicegerichte instelling in
  • Optimaliseer de klantervaring – Integreer Human Centered Design, Customer Experience (CX), User Experience (UX) -ontwerp en customer journey mapping om diensten te leveren die verrukken en evolueren naarmate omgevingen veranderen
Programma

Deze module behandelt alle vormen van betrokkenheid en interactie tussen dienstverleners en hun klanten, gebruikers, leveranciers en partners.

Het stelt kandidaten en organisaties in staat om uitzonderlijke waarde te leveren door zich te concentreren op de omzetting van de vraag in tastbare voordelen via IT-ondersteunde diensten. Door effectief stakeholdermanagement mogelijk te maken, zijn digitale professionals beter in staat om stakeholders te bereiken met het juiste serviceaanbod en waardeproposities, waarbij ze zichzelf en hun organisaties onderscheiden in een competitieve en veeleisende omgeving.

Examen informatie:

Het examen is een meerkeuzetentamen van 90 minuten en 40 vragen en wordt afgenomen PeopleCert.
Een score van 70% is vereist om uw certificaat te ontvangen.

Voorvereisten

Deelnemers moeten hun ITIL 4 Foundation-certificaat hebben behaald. Bij inschrijving dien je een kopie van jouw certificaat te tonen zien om tot deze cursus te worden toegelaten.

Beschikbare opleidingen
Virtueel
3 days
ma 11 nov
2024
Virtueel
Virtueel
Beperkte beschikbaarheid
€1799 excl. BTW
Sorry, voor deze leermethode zijn er op dit moment nog geen data beschikbaar, neem contact met ons op voor meer informatie over deze opleiding.
Incompany training aanvragen
Close

Ik wil meer informatie over de incompany mogelijkheden voor de volgende opleiding.:
ITIL® 4 Specialist: Drive Stakeholder Value Virtueel Virtueel

Je opleidingis toegevoegd aan je winkelmand