Zoeken Over Contact
Vragen? Misha Macinski staat klaar om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden
Email Misha
X

Hoe kunnen we je helpen?

Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.

Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.

Technology – Support Services

Of je nu weinig of veel support nodig hebt – wij zijn er voor jou. Bij Pink Elephant begrijpen we dat de behoeften van elke organisatie uniek zijn. Daarom bieden we flexibele, gelaagde support voor de ITSM-technologieën die we implementeren, inclusief oplossingen op maat. Of je nu minimale assistentie of volledige ondersteuning nodig hebt, wij zorgen ervoor dat jouw oplossingen soepel en effectief blijven draaien.

Onze supportdiensten worden geleverd in het Engels, met een meertalige first line support-optie, en zijn gericht op het opbouwen van sterke, langdurige relaties. Zelfs de beste oplossingen kunnen uitdagingen tegenkomen. En wanneer dat gebeurt, staat ons team klaar om te helpen. Van het beantwoorden van vragen tot troubleshooting en het oplossen van issues – wij leveren betrouwbare support, wanneer je die ook nodig hebt. Bij Pink Elephant zijn we niet zomaar een provider – we zijn je partner, toegewijd aan jouw succes met je Service Management-oplossing.

Wij bieden drie Service Level Agreement (SLA)-tiers om optimale prestaties te waarborgen en te behouden:

  • Gold: Het hoogste niveau binnen onze SLA’s. Profiteer van snelle responstijden, prioriteitsbehandeling en een dedicated accountmanager.
  • Silver: Verbeter je platformervaring met uitgebreide support, snellere responstijden en regelmatige optimalisatiecontroles.
  • Bronze: Ons basisniveau SLA biedt robuuste support, waarmee de continuïteit van het platform en algemeen onderhoud gegarandeerd zijn.

 

Waarom kiezen voor Pink Elephant als jouw ITSM-partner?

Wereldwijde expertise in ITSM

Met een team van gecertificeerde tooling-consultants en Service Management-experts wereldwijd zorgt Pink Elephant voor toegang tot deskundig advies en support, afgestemd op zowel lokale als globale behoeften.

Onafhankelijk en klantgericht

Toegewijd aan het leveren van oplossingen die het beste passen bij de klantbehoeften, biedt Pink Elephant onafhankelijk advies. Wij stellen het begrijpen en vervullen van klantspecifieke vereisten altijd voorop.

Complete oplossingen

Als one-stop shop voor consultancy, education en IT-supportdiensten vergroot Pink Elephant de waarde van ITSM-investeringen door people, processes en technology in lijn te brengen met de bedrijfsdoelstellingen.

Pragmatische levering

Pink Elephant richt zich op het leveren van resultaten die vanaf het begin waarde opleveren, in plaats van complexe technische oplossingen. Wij bieden robuuste, flexibele en toekomstgerichte oplossingen die aansluiten bij jouw behoeften.

Erkend leider

Als erkend leider in de ITSM-sector draagt Pink Elephant actief bij aan de ontwikkeling van best practices – via thought leadership, industrieel onderzoek en innovatieve methodologieën.

Strategisch partnerschap

Wij bieden strategische begeleiding die jouw investering afstemt op de beste technologie om je langetermijndoelstellingen te ondersteunen – ongeacht hoe deze in de loop van de tijd veranderen.

Case studies

Growth powered by Pink Elephant’s SIAM IT Service Desk

Corplex (formerly DS Smith Plastics, Extruded Products) is a leading manufacturer of innovative reusable packaging. With a history spanning 50 years, Corplex rebranded in 2020 after being acquired by Olympus Partners. The company is dedicated to sustainability and excellence, establishing itself as a trusted name in the Reusable Transport Packaging...

Bespoke Customer Service training programme for GTT

Pink Elephant EMEA builds on the success of a GTT’s customer service offering with a bespoke virtual training programme. Find out more below about the objectives, challenges, and successes of delivering a training programme to 250+ GTT employees, in three countries, across three time zones. Find Out More about Customer...

AON optimises ITSM and UX

Aon PLC, a leading British-American multinational professional services firm, offers a wide range of financial risk-mitigation products, including insurance, pension administration, and health insurance plans. To continue delivering exceptional service across its global operations, Aon sought to transform its IT Service Management (ITSM) practices and enhance the user experience. The...