Zoeken Over Contact
X

Hoe kunnen we je helpen?

Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.

Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
Guide

IT Service Catalogue

De servicecatalogus is van onschatbare waarde voor een bedrijf. Het speelt een cruciale rol als toegangspunt tot alle producten en diensten die...
Article Education

ITIL 4’s Service Value System

Een belangrijk onderdeel van ITIL 4 is het service value system, welke de behoeften van belanghebbenden omzet in voordelen. Met andere woorden:...
Guide

ITSM Tool Selectie Gids

Dus u bent op zoek naar een ITSM Tool? Het kiezen van een IT Service Management (ITSM) toolset is een van de...
Guide

ITIL 4 Praktijken

Praktijken vormen een kernelement van het ITIL® 4 Service Value System. In ITIL 4 is een praktijk een set van organisatorische middelen...
Education Guide

ITIL 4 Startersgids

Aan de slag gaan met ITIL 4 kan een ontmoedigende taak zijn. Om uw reis te vergemakkelijken hebben we een startersgids samengesteld,...
Education

ITIL® Introductie

De Information Technology Infrastructure Library (ITIL®) is een gestructureerde aanpak voor het leveren van een gewenste kwaliteit van IT Services.
Education White Paper

White paper ITIL®

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse…
Education

Request Fulfillment

Request fulfillment verwerkt service requests (serviceverleningsverzoeken) van de gebruikers. Een service request kan bijvoorbeeld het verzoek zijn om een wachtwoord…
Education

Continue Serviceverbetering

Het doel van continue serviceverbetering (CSI) is om IT Service continu af te stemmen op de wijzigende en toekomstige behoeften…
Education

Service Automatisering

Service Automatisering moet worden ingezet om de utility en warranty van de IT service te verbeteren. Service automatisering biedt onder…
Education

Change Management

Een proces dat in iedere IT organisatie voorkomt is Change Management. Een change is een toevoeging, aanpassing of verwijdering van…
Education

Incident Management

Een incident is een ongeplande onderbreking of kwaliteitsvermindering van een IT Service. Storing van een configuratie-item die nog geen impact…
Education

Problem Management

Een problem is een onbekende oorzaak van één of meer incidenten. Het proces problem management gaat op een gestructureerde wijze…
Education

Serviceproductie

Het hoofddoel van serviceproductie volgens ITIL® is het bereiken van effectiviteit en efficiëntie in de levering en ondersteuning van services,…
Education

Service-ontwerp

In de fase service-ontwerp worden de richtlijnen behandeld voor de ontwikkeling van services, service management processen en het ontwerp van…