X
Hoe kunnen we je helpen?
Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
IT Service Catalogue
De servicecatalogus is van onschatbare waarde voor een bedrijf. Het speelt een cruciale rol als toegangspunt tot alle producten en diensten die...
ITIL 4’s Service Value System
Een belangrijk onderdeel van ITIL 4 is het service value system, welke de behoeften van belanghebbenden omzet in voordelen. Met andere woorden:...
ITSM Tool Selectie Gids
Dus u bent op zoek naar een ITSM Tool? Het kiezen van een IT Service Management (ITSM) toolset is een van de...
ITIL 4 Praktijken
Praktijken vormen een kernelement van het ITIL® 4 Service Value System. In ITIL 4 is een praktijk een set van organisatorische middelen...
ITIL 4 Startersgids
Aan de slag gaan met ITIL 4 kan een ontmoedigende taak zijn. Om uw reis te vergemakkelijken hebben we een startersgids samengesteld,...
ITIL® Introductie
De Information Technology Infrastructure Library (ITIL®) is een gestructureerde aanpak voor het leveren van een gewenste kwaliteit van IT Services.
White paper ITIL®
ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse…
Request Fulfillment
Request fulfillment verwerkt service requests (serviceverleningsverzoeken) van de gebruikers. Een service request kan bijvoorbeeld het verzoek zijn om een wachtwoord…
Continue Serviceverbetering
Het doel van continue serviceverbetering (CSI) is om IT Service continu af te stemmen op de wijzigende en toekomstige behoeften…
Service Automatisering
Service Automatisering moet worden ingezet om de utility en warranty van de IT service te verbeteren. Service automatisering biedt onder…
Change Management
Een proces dat in iedere IT organisatie voorkomt is Change Management. Een change is een toevoeging, aanpassing of verwijdering van…
Incident Management
Een incident is een ongeplande onderbreking of kwaliteitsvermindering van een IT Service. Storing van een configuratie-item die nog geen impact…
Problem Management
Een problem is een onbekende oorzaak van één of meer incidenten. Het proces problem management gaat op een gestructureerde wijze…
Serviceproductie
Het hoofddoel van serviceproductie volgens ITIL® is het bereiken van effectiviteit en efficiëntie in de levering en ondersteuning van services,…
Service-ontwerp
In de fase service-ontwerp worden de richtlijnen behandeld voor de ontwikkeling van services, service management processen en het ontwerp van…