Zoeken Over Contact
Vragen? staat klaar om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden
Email
X

Hoe kunnen we je helpen?

Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.

Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.

Incident Management

Een incident is een ongeplande onderbreking of kwaliteitsvermindering van een IT Service. Storing van een configuratie-item die nog geen impact…

Problem Management

Een problem is een onbekende oorzaak van één of meer incidenten. Het proces problem management gaat op een gestructureerde wijze…

Serviceproductie

Het hoofddoel van serviceproductie volgens ITIL® is het bereiken van effectiviteit en efficiëntie in de levering en ondersteuning van services,…

Service-ontwerp

In de fase service-ontwerp worden de richtlijnen behandeld voor de ontwikkeling van services, service management processen en het ontwerp van…

Servicetransitie

In de fase van servicetransitie gaat het om de richtlijnen voor het ontwikkelen en verbeteren van de capabilities die nodig…

Servicestrategie

De as van de servicelevenscyclus is servicestrategie. Servicestrategie is de fase die zich bezig houdt met het ontwerp, de ontwikkeling…

Service Management

ITIL® is samenvattend een methode die zich in de praktijk heeft bewezen (een zogenaamde best practice). Het uitgangspunt van ITIL® is…

De Servicelevenscyclus

ITIL® benadert Service Management vanuit de levenscyclus van een service. In feite komt het neer op een ‘best practice’ organisatiemodel…

ITIL® Service Management

De Information Technology Infrastructure Library (ITIL®) is een gestructureerde aanpak voor het leveren van een gewenste kwaliteit van IT Services.

9 Considerations Before You License a New ITSM Solution

In a crowded market of IT service management solutions, it can be easy to find a potential solution that meets your feature and functional requirements.…