Zoeken Over Contact
Vragen? staat klaar om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden
Email
X

Hoe kunnen we je helpen?

Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.

Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.

Opstarten van een Project (OP)

Doel van het proces Opstarten van een Project (OP) is om zeker te stellen dat de randvoorwaarden voor het initiëren…

Initiëren van een Project (IP)

Doel van het proces Initiëren van een Project (IP) is het leggen van een goede basis voor het project, waarbij…

Sturen van een Project (SP)

Het doel van het proces Sturen van een Project is om het voor de Stuurgroep mogelijk te maken verantwoordelijkheid te…

White paper PRINCE2®

PRINCE2® is een niet-propriëtaire methode en is wereldwijd opgekomen als één van de meest gangbare methoden voor het managen van…

Op maat maken voor de projectomgeving

Een van de kenmerken van een project is dat de verandering uniek is. Het zou ieder geval uniek genoeg moeten…

Afsluiten van een Project (AP)

Het doel van het proces Afsluiten van een Project (AP) is het creëren van een eenduidig moment waarop de acceptatie…

Managen van een Faseovergang

Het doel van het proces Managen van een Faseovergang (MF) is om het voor de Stuurgroep mogelijk te maken de…

Managen Productoplevering

Het doel van het proces Managen Productoplevering (MP) is het beheersen van de relatie tussen de Projectmanager en Teammanager(s) door…

Beheersen van een Fase

Het doel van het proces Beheersen van een Fase (BF) is het opdragen en monitoren van de uit te voeren…

IT Asset Management Landscape Changes IT Asset Management Landscape Changes

De veranderingen volgen elkaar steeds sneller op in de wereld van IT Asset Management en IT Service Management….