Hoe kunnen we je helpen?
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.

Bij Pink Elephant zijn we gepassioneerd over het stimuleren van innovatie in IT Service Management en het versterken van organisaties om succesvol te zijn. Wil je je carrière verder ontwikkelen binnen een dynamische omgeving met volop mogelijkheden? Ontdek onze vacatures en zie hoe jij bij ons impact kunt maken.
Huidige vacatures:
Voordelen van werken bij Pink Elephant
Wij bieden een plezierige, inspirerende en unieke cultuur. Vanaf dag één krijg je de beste leer- en carrière-ervaring doordat je samenwerkt met hooggekwalificeerde collega’s. Je krijgt de kans om met ons mee te groeien en krijgt toegang tot certificeringen en accreditaties die je helpen jouw technische vaardigheden verder te ontwikkelen.
Case studies

Growth powered by Pink Elephant’s SIAM IT Service Desk
Corplex (formerly DS Smith Plastics, Extruded Products) is a leading manufacturer of innovative reusable packaging. With a history spanning 50 years, Corplex rebranded in 2020 after being acquired by Olympus Partners. The company is dedicated to sustainability and excellence, establishing itself as a trusted name in the Reusable Transport Packaging...

Bespoke Customer Service training programme for GTT
Pink Elephant EMEA builds on the success of a GTT’s customer service offering with a bespoke virtual training programme. Find out more below about the objectives, challenges, and successes of delivering a training programme to 250+ GTT employees, in three countries, across three time zones. Find Out More about Customer...

AON optimises ITSM and UX
Aon PLC, a leading British-American multinational professional services firm, offers a wide range of financial risk-mitigation products, including insurance, pension administration, and health insurance plans. To continue delivering exceptional service across its global operations, Aon sought to transform its IT Service Management (ITSM) practices and enhance the user experience. The...