Zoeken Over Contact
Vragen? staat klaar om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden
Email
X

Hoe kunnen we je helpen?

Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.

Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.

Continue Serviceverbetering

Het doel van continue serviceverbetering (CSI) is om IT Service continu af te stemmen op de wijzigende en toekomstige behoeften van de business. Dit doel wordt gerealiseerd door verbeteringen te identificeren en vervolgens te implementeren in de IT… read more

De Servicelevenscyclus

ITIL® benadert Service Management vanuit de levenscyclus van een service. In feite komt het neer op een ‘best practice’ organisatiemodel dat inzicht biedt in:   De samenhang tussen de diverse componenten van de levenscyclus De manier waarop het… read more

Request Fulfillment

Request fulfillment verwerkt service requests (serviceverleningsverzoeken) van de gebruikers. Een service request kan bijvoorbeeld het verzoek zijn om een wachtwoord te wijzigen of een aanvraag voor het installeren van een softwareapplicatie op een bepaald werkstation. Omdat deze verzoeken… read more

Service Management

ITIL® is samenvattend een methode die zich in de praktijk heeft bewezen (een zogenaamde best practice). Het uitgangspunt van ITIL® is dan ook dat het een handvat biedt voor bedrijven die hun IT organisatie willen verbeteren – het is… read more

Embracing E-Learning: The Benefits of Online ITIL Training

Professionals and organisations are increasingly turning to e-learning as a preferred method for developing essential skills, particularly in areas such as ITIL training. With the ongoing digital transformation, the flexibility and accessibility offered by online learning platforms are… read more

Lean IT Value Streams: Making IT Better, Faster, Cheaper

The IT industry is undergoing a profound shift, driven by market pressures that demand unprecedented levels of agility to stay competitive. This need for speed has created significant challenges for IT providers, both internal and external, as they… read more

What is Scrum?

Scrum is the most widely used Agile framework in the world. According to the 13th Annual State of Agile survey, 72% of companies prefer Scrum, with 54% using it exclusively and 18% combining it with other frameworks like… read more

Why Should You Get An Agile Scrum Certification?

Agile Scrum is a sprint-based project management framework designed to deliver value to stakeholders while solving complex, adaptive problems. It fosters creativity and productivity within teams, making it a highly sought-after approach in today’s fast-paced business world. The… read more

ITIL® 4 Quick Guide

ITIL® 4 Quick Guide: Getting Started with ITIL ITIL 4 is the most popular IT service management (ITSM) framework, but getting started can seem overwhelming. To help you on your journey, we’ve created a quick guide to introduce… read more

What is the ITIL® Service Value System?

A key component of ITIL® 4 is the Service Value System (SVS), which transforms stakeholder needs into tangible benefits. In essence, the ITIL Service Value System explains how all the elements and activities within an organisation work together… read more