Zoeken Over Contact
Vragen? staat klaar om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden
Email
X

Hoe kunnen we je helpen?

Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.

Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.

White paper ITIL®

ITIL® staat voor de Information Technology Infrastructure Library en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt geïntroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL® zich ontwikkeld tot de “Best Practice” op het gebied van Service Management. ITIL® biedt IT-professionals inzichten en handvatten om een stap voorwaarts te maken bij de levering of ondersteuning van IT-diensten.

In 2011 is ITIL® versie 2011 gelanceerd; deze versie bevat alle elementen van versie 3, maar legt meer nadruk op de waarde van IT voor de business. Ook wordt er meer aandacht besteedt aan praktijkvoorbeelden en case studies, zodat niet alleen de theorie maar vooral de toepassing in het middelpunt staan.

De white paper ITIL® bevat onder andere:

  • ITIL® Introductie
  • De Servicelevenscyclus van ITIL®
  • Service-ontwerp, Servicetransitie en Serviceproductie
  • Continue Serviceverbetering
  • Service Automatisering
  • Change Management, Incident Management en Problem Management
  • De waarde van Request Fulfillment
  • ITIL® Introductie
  • De Servicelevenscyclus van ITIL®
  • Service-ontwerp, Servicetransitie en Serviceproductie
  • Continue Serviceverbetering
  • Service Automatisering
  • Change Management, Incident Management en Problem Management
  • De waarde van Request Fulfillment
  • Benieuwd waarom jij niet zonder ITIL® kan? Download nu de whitepaper!