X
Hoe kunnen we je helpen?
Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
Thema Risico
Elk project kent risico’s. Deze zijn niet te vermijden, en het is een illusie om te denken dat deze (“in…
Thema Wijziging
Het doel van het thema wijziging is om elke mogelijke en goedgekeurde wijziging ten opzichte van de (eerder) goedgekeurde doelen…
Thema Voortgang
Het doel van het thema voortgang is om procedures in te richten om de actuele stand van zaken te vergelijken…
De PRINCE2® Processen
Om een project te managen is het verstandig een project te benaderen als een proces. Een proces is erop gericht…
Opstarten van een Project (OP)
Doel van het proces Opstarten van een Project (OP) is om zeker te stellen dat de randvoorwaarden voor het initiëren…
Initiëren van een Project (IP)
Doel van het proces Initiëren van een Project (IP) is het leggen van een goede basis voor het project, waarbij…
Sturen van een Project (SP)
Het doel van het proces Sturen van een Project is om het voor de Stuurgroep mogelijk te maken verantwoordelijkheid te…
White paper PRINCE2®
PRINCE2® is een niet-propriëtaire methode en is wereldwijd opgekomen als één van de meest gangbare methoden voor het managen van…
Op maat maken voor de projectomgeving
Een van de kenmerken van een project is dat de verandering uniek is. Het zou ieder geval uniek genoeg moeten…
Afsluiten van een Project (AP)
Het doel van het proces Afsluiten van een Project (AP) is het creëren van een eenduidig moment waarop de acceptatie…
Managen van een Faseovergang
Het doel van het proces Managen van een Faseovergang (MF) is om het voor de Stuurgroep mogelijk te maken de…
Managen Productoplevering
Het doel van het proces Managen Productoplevering (MP) is het beheersen van de relatie tussen de Projectmanager en Teammanager(s) door…
Beheersen van een Fase
Het doel van het proces Beheersen van een Fase (BF) is het opdragen en monitoren van de uit te voeren…
IT Service Continuity Management
Since the methodology of “Contingency Planning”, there have been significant changes in technology and the way in which technology is used within...
Service Catalogue Perspective: Know what you want
A Service Catalogue can be an incredibly useful tool that helps raise the level of understanding between business and IT to a...