X
Hoe kunnen we je helpen?
Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
Continual Service Improvement
Continual Service Improvement (CSI) in IT Organisations IT organisations must constantly enhance their services to remain appealing and valuable to the businesses...
Software Asset Management
What is Software Asset Management (SAM)? Software Asset Management (SAM) refers to the process of managing, controlling, and protecting an organisation's software...
SAM Organisation Roles
Software Asset Management (SAM): Organisation Roles and Responsibilities For Software Asset Management (SAM) to succeed within an organisation, clearly defining and agreeing...
ITIL 4: An Introduction to IT Service Management
What is ITIL? ITIL (formerly known as the Information Technology Infrastructure Library) is the most widely adopted framework for IT Service Management...
Lifecycle Versus Capability
Lifecycle vs Capability: What’s the Difference in ITIL Certification? In ITIL, the Lifecycle and Capability streams offer different perspectives for IT service...