
Email Sam
Hoe kunnen we je helpen?
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
Service Health Monitoring
Inzicht krijgen in de gezondheid van je back-upomgeving en de beschikbaarheid ervan (voor het geval het misgaat) is vaak een operationele last die duur is in manuren en middelen. Ons Service Centre is 24/7/365 operationeel, wat betekent: geen hoge administratieve kosten meer en geen zorgen meer over beschikbaarheid als er iets misgaat. Door ons te kiezen voor het monitoren van je back-upgezondheid, bevrijd je jezelf van de noodzaak om alles in-house te houden.

Het uitbesteden van je Backup Service Health Monitoring aan ons betekent dat een gespecialiseerd Pink Elephant-team je kan helpen met het volgende:
Status van back-upjobs: We houden actief toezicht op elke back-up die volgens jouw schema plaatsvindt. Ons team volgt de voortgang van elke back-upjob, bevestigt de succesvolle afronding en blijft alert op mislukte runs. Eventuele problemen worden direct gesignaleerd en opgelost volgens het Incident-proces.
Datatransfer en netwerkmonitoring: Het datatransferproces is cruciaal om te begrijpen hoeveel throughput je bedrijfsnetwerk aankan, zodat de planning van back-ups en het datavolume voldoende en passend zijn. Pink Elephant monitort je netwerkbandbreedte, latency en packet loss. Zo signaleren we mogelijke netwerkproblemen die invloed kunnen hebben op dataherstel of retentie.
Rapportage: Het genereren van dagelijkse, wekelijkse, maandelijkse of kwartaalrapportages om SLA-compliance te volgen is volledig inbegrepen in onze managed service. Deze rapporten geven inzicht in succespercentages van back-ups, recovery point objectives (RPO), recovery time objectives (RTO) en de algehele serviceprestatie. Al deze details helpen je de gezondheid van je back-upomgeving en je risicoprofiel te begrijpen, mocht een grote ramp je bedrijfsvoering treffen.
Case studies

Growth powered by Pink Elephant’s SIAM IT Service Desk
Corplex (formerly DS Smith Plastics, Extruded Products) is a leading manufacturer of innovative reusable packaging. With a history spanning 50 years, Corplex rebranded in 2020 after being acquired by Olympus Partners. The company is dedicated to sustainability and excellence, establishing itself as a trusted name in the Reusable Transport Packaging...

Bespoke Customer Service training programme for GTT
Pink Elephant EMEA builds on the success of a GTT’s customer service offering with a bespoke virtual training programme. Find out more below about the objectives, challenges, and successes of delivering a training programme to 250+ GTT employees, in three countries, across three time zones. Find Out More about Customer...

AON optimises ITSM and UX
Aon PLC, a leading British-American multinational professional services firm, offers a wide range of financial risk-mitigation products, including insurance, pension administration, and health insurance plans. To continue delivering exceptional service across its global operations, Aon sought to transform its IT Service Management (ITSM) practices and enhance the user experience. The...