
Email Sam
Hoe kunnen we je helpen?
Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.
IT Support Diensten
Pink Elephant biedt een volledig scala aan IT Support-diensten aan die ervoor zorgen dat jouw bedrijfsvoering soepel en efficiënt blijft verlopen. Onze diensten richten zich op alle aspecten van IT-beheer, zodat infrastructuur, applicaties en netwerken optimaal ondersteund worden. Of het nu gaat om 24/7 ondersteuning, meertalige service of gespecialiseerd applicatiebeheer – Pink Elephant beschikt over de expertise en middelen om aan je wensen te voldoen.

Onze diensten:
1. Managed IT Support Services
Onze Managed IT Support-diensten bieden dekking 24/7/365, met een focus op proactief beheer om ervoor te zorgen dat IT-systemen altijd operationeel zijn. Wij bieden:
- Managed IT Support: Volledig beheerde IT-ondersteuning, afgestemd op bedrijfsbehoeften
- Out of Hours IT Support: IT-ondersteuning buiten kantoortijden om systemen draaiende te houden
- ITSM Process Management: Gestroomlijnd beheer van ITSM-processen voor efficiënte dienstverlening
- IT Resourcing: Schaalbare IT-resourcing-oplossingen ter uitbreiding van interne capaciteiten
2. Uitgebreide Cloud Services
Bereik het volledige potentieel van jouw bedrijf met de Cloud Services van Pink Elephant EMEA. Wij bieden:
- Cloud Enterprise Application Support: 24/7 support, proactieve monitoring en strategische begeleiding voor een soepele werking
- Azure Support: Gespecialiseerde diensten voor het beheer van uw Microsoft Azure-omgeving – van migratie tot optimalisatie, met waarborging van beveiliging en schaalbaarheid
- Google Workspace Support: Op maat gemaakte ondersteuning voor implementatie, beheer en dagelijks gebruik, gericht op betere samenwerking
3. Applicatie ondersteuning
Pink Elephant zorgt ervoor dat applicaties altijd up-to-date, stabiel en effectief zijn. Van regulier onderhoud tot geavanceerde probleemoplossing – onze op maat gemaakte applicatieondersteuning dekt al je zakelijke behoeften. Wij bieden:
- Application Support: Betrouwbare en responsieve ondersteuning voor continuïteit in je bedrijfsvoering
- Bespoke Application Support: Maatwerkoplossingen afgestemd op uw unieke bedrijfsbehoeften
- Application Administration: Volledig beheer van applicaties: van installatie tot gebruikersbeheer en beveiligingscompliance
4. Back-up en monitoringoplossingen
Proactieve back-up- en monitoringdiensten zorgen voor dataintegriteit en systeembeschikbaarheid. Wij signaleren problemen vroegtijdig om verstoringen te minimaliseren en bedrijfscontinuïteit te waarborgen. Wij bieden:
- Veeam Back-up / Herstel: Veilige en schaalbare back-up voor kritieke gegevens
- Office 365 / Azure Monitoring: Real-time monitoring voor prestaties en beveiliging
- Service Health Monitoring: Voortdurende controle op de gezondheid van services
- Alert Management: Gecentraliseerd beheer van meldingen voor snellere incidentafhandeling
- Netwerkmonitoring: Inzicht in real-time netwerkstatus voor optimale beschikbaarheid

Wij helpen je graag verder
Ontdek ons aanbod aan IT-ondersteuningsdiensten, volledig afgestemd op de behoeften van je organisatie. Vraag vandaag nog een offerte aan en ontdek hoe Pink Elephant jouw IT-omgeving kan transformeren.
Case studies

Growth powered by Pink Elephant’s SIAM IT Service Desk
Corplex (formerly DS Smith Plastics, Extruded Products) is a leading manufacturer of innovative reusable packaging. With a history spanning 50 years, Corplex rebranded in 2020 after being acquired by Olympus Partners. The company is dedicated to sustainability and excellence, establishing itself as a trusted name in the Reusable Transport Packaging...

Bespoke Customer Service training programme for GTT
Pink Elephant EMEA builds on the success of a GTT’s customer service offering with a bespoke virtual training programme. Find out more below about the objectives, challenges, and successes of delivering a training programme to 250+ GTT employees, in three countries, across three time zones. Find Out More about Customer...

AON optimises ITSM and UX
Aon PLC, a leading British-American multinational professional services firm, offers a wide range of financial risk-mitigation products, including insurance, pension administration, and health insurance plans. To continue delivering exceptional service across its global operations, Aon sought to transform its IT Service Management (ITSM) practices and enhance the user experience. The...