Zoeken Over Contact
Vragen? staat klaar om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden
Email
X

Hoe kunnen we je helpen?

Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.

Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.

Service Desk Analyst 8th edition E-Learning

E-Learning: E-Learning | Tijdsduur: 12 months | €799

De Service Desk Analyst-certificering richt zich op het belang van Service Desk-ondersteuning, met als doel om consistent de vereiste IT-serviceniveaus te leveren. Een service desk fungeert als een centraal communicatiepunt en biedt een enkel aanspreekpunt (SPOC) tussen een organisatie en haar medewerkers, klanten en zakenpartners. Service Desk Analysts moeten ervoor zorgen dat gebruikers tijdig en passend technische ondersteuning ontvangen.

Deze cursus behandelt ondersteuningsmethodologieën en -technologieën en de tools die binnen de Service Desk worden gebruikt. Er wordt ingegaan op onderwerpen zoals Service Level Agreements (SLA’s), de voordelen en valkuilen, het belang van meetwaarden, de implementatie van servicemanagementprocessen en effectieve probleemoplossingstechnieken die een Service Desk Analyst kan toepassen.

De cursus is gebaseerd op de standaarden en doelstellingen van SDI™’s Service Desk Analyst-kwalificatie en zorgt ervoor dat deelnemers worden voorzien van de kennis, informatie en tools om het SDA-examen bij PeopleCert af te leggen.

De Service Desk Analyst-certificeringscursus (8e editie) bevestigt de kennis van een kandidaat op de volgende gebieden:

• Een grondige basis in de vaardigheden, competenties en kennis die vereist zijn van een professionele service desk en supportanalist
• De essentiële vaardigheden en competenties om efficiënte en effectieve ondersteuning te bieden volgens SDI’s best practices en industriestandaarden
• Het vermogen om klantbehoeften en -motivaties te herkennen en de invloed hiervan op het omgaan met verschillende situaties
• Inzicht in technieken voor het opbouwen van klantrelaties
• Begrip van het belang van het meten en monitoren van klanttevredenheid

Inclusief quizzen, lesmateriaal en een officiële proefexamen – er zijn geen extra middelen nodig; alles wat je nodig hebt om de onderwerpen van de SDA-cursus te begrijpen, is inbegrepen. Het officiële examen is ook opgenomen in de prijs van deze cursus.

Na het succesvol afronden van het officiële examen bij PeopleCert, zijn kandidaten officieel gekwalificeerd als ‘SDI™ – Service Desk Analyst’.

De Service Desk Analyst-certificering (8e editie) bevestigt de kennis van een kandidaat op de volgende gebieden:

• Een gedegen basis in de vaardigheden, competenties en kennis die vereist zijn van een professionele service desk- en supportanalist
• De essentiële vaardigheden en competenties om efficiënte en effectieve ondersteuning te bieden volgens de best practices en industriestandaarden van SDI
• Het vermogen om klantbehoeften en -motivaties te identificeren en de invloed hiervan op het omgaan met verschillende situaties
• Bewustzijn van technieken voor het opbouwen van relaties en het belang van culturele sensitiviteit

De Service Desk Analyst-certificering (8e editie) bevestigt de kennis van een kandidaat op de volgende gebieden:

• Een gedegen basis in de vaardigheden, competenties en kennis die vereist zijn van een professionele service desk- en supportanalist
• De essentiële vaardigheden en competenties om efficiënte en effectieve ondersteuning te bieden volgens de best practices en industriestandaarden van SDI
• Het vermogen om klantbehoeften en -motivaties te identificeren en de invloed hiervan op het omgaan met verschillende situaties
• Bewustzijn van technieken voor het opbouwen van relaties en het belang van culturele sensitiviteit

  • Module 1: Introduction
  • Module 2: Professionalism
  • Module 3: Analyst Skills
  • Module 4: Problem Solving
  • Module 5: Rapport Techniques
  • Module 6: Practices, Processes and Procedures
  • Module 7: Quality Assurance
  • Module 8: Support Methods
  • Module 9: Trial Exam

Er zijn geen verplichte toelatingseisen.

Examen informatie:

  • Aantal vragen: 60 meerkeuzevragen
  • Slaagpercentage: 65%
  • Duur: 60 minuten
  • Gesloten boek
  • Overzicht

    De Service Desk Analyst-certificering (8e editie) bevestigt de kennis van een kandidaat op de volgende gebieden:

    • Een gedegen basis in de vaardigheden, competenties en kennis die vereist zijn van een professionele service desk- en supportanalist
    • De essentiële vaardigheden en competenties om efficiënte en effectieve ondersteuning te bieden volgens de best practices en industriestandaarden van SDI
    • Het vermogen om klantbehoeften en -motivaties te identificeren en de invloed hiervan op het omgaan met verschillende situaties
    • Bewustzijn van technieken voor het opbouwen van relaties en het belang van culturele sensitiviteit

  • Leerdoelen

    De Service Desk Analyst-certificering (8e editie) bevestigt de kennis van een kandidaat op de volgende gebieden:

    • Een gedegen basis in de vaardigheden, competenties en kennis die vereist zijn van een professionele service desk- en supportanalist
    • De essentiële vaardigheden en competenties om efficiënte en effectieve ondersteuning te bieden volgens de best practices en industriestandaarden van SDI
    • Het vermogen om klantbehoeften en -motivaties te identificeren en de invloed hiervan op het omgaan met verschillende situaties
    • Bewustzijn van technieken voor het opbouwen van relaties en het belang van culturele sensitiviteit

  • Programma
    • Module 1: Introduction
    • Module 2: Professionalism
    • Module 3: Analyst Skills
    • Module 4: Problem Solving
    • Module 5: Rapport Techniques
    • Module 6: Practices, Processes and Procedures
    • Module 7: Quality Assurance
    • Module 8: Support Methods
    • Module 9: Trial Exam
  • Voorvereisten

    Er zijn geen verplichte toelatingseisen.

    Examen informatie:

    • Aantal vragen: 60 meerkeuzevragen
    • Slaagpercentage: 65%
    • Duur: 60 minuten
    • Gesloten boek
Vraag in-company training aan

Ik wil graag meer informatie over de in-company opties voor de volgende training.:
Service Desk Analyst 8th edition E-Learning E-Learning

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

Je cursus is toegevoegd aan je winkelwagen