Zoeken Over Contact
Vragen? staat klaar om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden
Email
X

Hoe kunnen we je helpen?

Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.

Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.

ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value E-Learning

E-Learning: E-Learning | Tijdsduur: 12 months | €999

De ITIL® 4 Specialist – Drive Stakeholder Value (DSV) is een van de vijf cursussen die nodig zijn om de ITIL 4-benaming Managing Professional (MP) te behalen.

  • Haal uw ITIL 4 Drive Stakeholder Value-certificaat in uw eigen tempo
  • Eén jaar toegang
  • Volledig geaccrediteerd
  • Bevat quizzen, oefeningen, studiegidsen.
  • Tutor-ondersteuning beschikbaar via e-mail
  • Examenvoucher

De ITIL 4 Drive Stakeholderwaarde-training behandelt belangrijke onderwerpen zoals het ontwerp van serviceniveauovereenkomsten, beheer van meerdere leveranciers, relatiebeheer, ontwerp van klant- en gebruikerservaring, het in kaart brengen van klantreizen en meer. Individuen kunnen verwachten dat ze weglopen met de tools die nodig zijn om de betrokkenheid van gebruikers te stimuleren en de tevredenheid van interne en externe stakeholders te vergroten.

ITIL is een geregistreerd handelsmerk van AXELOS Limited, gebruikt met toestemming van AXELOS Limited. Alle rechten voorbehouden.

Pink Elephant is wereldwijd geaccrediteerd door PeopleCert om ITIL-cursussen te geven voor het certificeringsprogramma.

  • Begrijpen hoe u een servicewaardestroom plant en opbouwt om services te creëren, leveren en ondersteunen:
  • Leer de concepten en uitdagingen die betrekking hebben op de organisatiestructuur, teamcapaciteiten, rollen en cultuur binnen de SVS
  • Begrijp de waarde van positieve communicatie
  • Begrijp de planning en het beheer van middelen in de SVS
  • Begrijp de waarde en het gebruik van IT in de SVS
  • Ontdek hoe relevante ITIL-praktijken bijdragen aan creatie, levering en ondersteuning in de SVS en waardestromen:
  • Leer hoe u een waardestroom ontwerpt, ontwikkelt en omzet met behulp van ITIL-methoden
  • Leer hoe u gebruikersondersteuning beter kunt bieden met behulp van ITIL-methoden
  • Leer hoe u services maakt, levert en ondersteunt:
  • Ontdek hoe u werk en activiteiten kunt prioriteren, structureren en coördineren
  • Begrijp koop- versus build-overwegingen, sourcing-opties en service-integratiebeheer (SIAM)
  • Begrijpen hoe u een servicewaardestroom plant en opbouwt om services te creëren, leveren en ondersteunen:
  • Leer de concepten en uitdagingen die betrekking hebben op de organisatiestructuur, teamcapaciteiten, rollen en cultuur binnen de SVS
  • Begrijp de waarde van positieve communicatie
  • Begrijp de planning en het beheer van middelen in de SVS
  • Begrijp de waarde en het gebruik van IT in de SVS
  • Ontdek hoe relevante ITIL-praktijken bijdragen aan creatie, levering en ondersteuning in de SVS en waardestromen:
  • Leer hoe u een waardestroom ontwerpt, ontwikkelt en omzet met behulp van ITIL-methoden
  • Leer hoe u gebruikersondersteuning beter kunt bieden met behulp van ITIL-methoden
  • Leer hoe u services maakt, levert en ondersteunt:
  • Ontdek hoe u werk en activiteiten kunt prioriteren, structureren en coördineren
  • Begrijp koop- versus build-overwegingen, sourcing-opties en service-integratiebeheer (SIAM)

Deze module behandelt alle vormen van betrokkenheid en interactie tussen dienstverleners en hun klanten, gebruikers, leveranciers en partners.

Het stelt kandidaten en organisaties in staat om uitzonderlijke waarde te leveren door zich te concentreren op de omzetting van de vraag in tastbare voordelen via IT-ondersteunde diensten. Door effectief stakeholdermanagement mogelijk te maken, zijn digitale professionals beter in staat om stakeholders te bereiken met het juiste serviceaanbod en waardeproposities, waarbij ze zichzelf en hun organisaties onderscheiden in een competitieve en veeleisende omgeving.

Cursusmodules:
Inleiding tot ITIL4 stimuleren de waarde van belanghebbenden
Klantenreis
Verken doelmarkten en belanghebbenden
Betrek u door relaties met belanghebbenden te bevorderen
Aanbieden door vraag vorm te geven en serviceaanbod te definiëren
Akkoord gaan door verwachtingen af ​​te stemmen en details van de service eens te worden
Onboarding door onboard en offboard klanten en gebruikers
Co-creatie door continue waarde-co-creatie te garanderen
Realisatie door het realiseren en valideren van servicewaarde
Twee oefenexamens

Looptijd:
Een van de vele geweldige dingen van deze cursus is dat jij de baas bent over je deadline. Jij bepaalt het tempo, dus je kunt zo langzaam of zo snel gaan als je wilt.

Mogelijkheid voor meerdere apparaten:
Je kunt deze cursus volgen op elk apparaat dat je maar wilt, of het nu je computer, laptop, tablet of smartphone is. Als je een les onafgemaakt op de computer laat staan, kun je op je smartphone verder waar je was gebleven.

Examen informatie:

Het examen is een meerkeuzetentamen van 90 minuten en 40 vragen en wordt afgenomen door een onafhankelijk exameninstituut, PeopleCert.

Een score van 70% is vereist om uw certificaat te ontvangen.

Deelnemers moeten hun ITIL 4 Foundation-certificaat hebben behaald. Bij inschrijving dien je een kopie van het certificaat te kunnen overhandigen om tot deze cursus te worden toegelaten.

  • Overzicht
    • Begrijpen hoe u een servicewaardestroom plant en opbouwt om services te creëren, leveren en ondersteunen:
    • Leer de concepten en uitdagingen die betrekking hebben op de organisatiestructuur, teamcapaciteiten, rollen en cultuur binnen de SVS
    • Begrijp de waarde van positieve communicatie
    • Begrijp de planning en het beheer van middelen in de SVS
    • Begrijp de waarde en het gebruik van IT in de SVS
    • Ontdek hoe relevante ITIL-praktijken bijdragen aan creatie, levering en ondersteuning in de SVS en waardestromen:
    • Leer hoe u een waardestroom ontwerpt, ontwikkelt en omzet met behulp van ITIL-methoden
    • Leer hoe u gebruikersondersteuning beter kunt bieden met behulp van ITIL-methoden
    • Leer hoe u services maakt, levert en ondersteunt:
    • Ontdek hoe u werk en activiteiten kunt prioriteren, structureren en coördineren
    • Begrijp koop- versus build-overwegingen, sourcing-opties en service-integratiebeheer (SIAM)
  • Leerdoelen
    • Begrijpen hoe u een servicewaardestroom plant en opbouwt om services te creëren, leveren en ondersteunen:
    • Leer de concepten en uitdagingen die betrekking hebben op de organisatiestructuur, teamcapaciteiten, rollen en cultuur binnen de SVS
    • Begrijp de waarde van positieve communicatie
    • Begrijp de planning en het beheer van middelen in de SVS
    • Begrijp de waarde en het gebruik van IT in de SVS
    • Ontdek hoe relevante ITIL-praktijken bijdragen aan creatie, levering en ondersteuning in de SVS en waardestromen:
    • Leer hoe u een waardestroom ontwerpt, ontwikkelt en omzet met behulp van ITIL-methoden
    • Leer hoe u gebruikersondersteuning beter kunt bieden met behulp van ITIL-methoden
    • Leer hoe u services maakt, levert en ondersteunt:
    • Ontdek hoe u werk en activiteiten kunt prioriteren, structureren en coördineren
    • Begrijp koop- versus build-overwegingen, sourcing-opties en service-integratiebeheer (SIAM)
  • Programma

    Deze module behandelt alle vormen van betrokkenheid en interactie tussen dienstverleners en hun klanten, gebruikers, leveranciers en partners.

    Het stelt kandidaten en organisaties in staat om uitzonderlijke waarde te leveren door zich te concentreren op de omzetting van de vraag in tastbare voordelen via IT-ondersteunde diensten. Door effectief stakeholdermanagement mogelijk te maken, zijn digitale professionals beter in staat om stakeholders te bereiken met het juiste serviceaanbod en waardeproposities, waarbij ze zichzelf en hun organisaties onderscheiden in een competitieve en veeleisende omgeving.

    Cursusmodules:
    Inleiding tot ITIL4 stimuleren de waarde van belanghebbenden
    Klantenreis
    Verken doelmarkten en belanghebbenden
    Betrek u door relaties met belanghebbenden te bevorderen
    Aanbieden door vraag vorm te geven en serviceaanbod te definiëren
    Akkoord gaan door verwachtingen af ​​te stemmen en details van de service eens te worden
    Onboarding door onboard en offboard klanten en gebruikers
    Co-creatie door continue waarde-co-creatie te garanderen
    Realisatie door het realiseren en valideren van servicewaarde
    Twee oefenexamens

    Looptijd:
    Een van de vele geweldige dingen van deze cursus is dat jij de baas bent over je deadline. Jij bepaalt het tempo, dus je kunt zo langzaam of zo snel gaan als je wilt.

    Mogelijkheid voor meerdere apparaten:
    Je kunt deze cursus volgen op elk apparaat dat je maar wilt, of het nu je computer, laptop, tablet of smartphone is. Als je een les onafgemaakt op de computer laat staan, kun je op je smartphone verder waar je was gebleven.

    Examen informatie:

    Het examen is een meerkeuzetentamen van 90 minuten en 40 vragen en wordt afgenomen door een onafhankelijk exameninstituut, PeopleCert.

    Een score van 70% is vereist om uw certificaat te ontvangen.

  • Voorvereisten

    Deelnemers moeten hun ITIL 4 Foundation-certificaat hebben behaald. Bij inschrijving dien je een kopie van het certificaat te kunnen overhandigen om tot deze cursus te worden toegelaten.

Vraag in-company training aan

Ik wil graag meer informatie over de in-company opties voor de volgende training.:
ITIL®4 Specialist: Drive Stakeholder Value E-Learning E-Learning

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

Je cursus is toegevoegd aan je winkelwagen