Zoeken Over Contact
Vragen? staat klaar om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden
Email
X

Hoe kunnen we je helpen?

Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.

Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.

ITIL® 4 Foundation Virtual

E-Learning: Virtual | Tijdsduur: 2 days | €1399

De ITIL 4 Foundation-certificering is bedoeld als een introductie tot ITIL 4 en stelt kandidaten in staat om naar IT-servicemanagement te kijken via een end-to-end operationeel model voor de creatie, levering en voortdurende verbetering op technologie gebaseerde producten en diensten.

De tweedaagse, virtuele klassikale cursus dient als een inleiding tot ITIL 4 en zal zich concentreren op de informatie die u nodig heeft om te slagen voor het examen dat leidt tot het nieuwe ITIL 4 Foundation Certificate in IT Service Management. Examenvoucher is inbegrepen in de prijs. Materiaal en examen is Engelstalig. 

ITIL 4 is de nieuwste versie van ITIL en biedt een digitaal bedrijfsmodel waarmee organisaties effectieve waarde kunnen creëren uit hun IT-services.

Gebouwd op de decennia van vooruitgang van ITIL, evoluerende gevestigde ITSM-praktijken voor de bredere context van klantervaring, waardestromen en digitale transformatie. ITIL 4 bevordert een betere afstemming op nieuwe manieren van werken, zoals Lean, Agile en DevOps, om samen bedrijfswaarde te creëren.

ITIL is een geregistreerd handelsmerk van AXELOS Limited, gebruikt met toestemming van AXELOS Limited. Alle rechten voorbehouden.

Pink Elephant is wereldwijd geaccrediteerd door PeopleCert om ITIL cursussen te verzorgen voor het certificeringsprogramma.

  • Een holistische benadering voor het faciliteren van co-creatie van waarde met klanten en andere belanghebbenden in de vorm van producten en diensten
  • De leidende principes van ITIL 4
  • De vier dimensies van servicemanagement
  • Sleutelconcepten uit Lean, Agile, DevOps en waarom deze belangrijk zijn om bedrijfswaarde te leveren
  • Hoe ITIL-praktijken beschreven in ITIL 4 de waarde en het belang behouden die door de huidige ITIL-processen worden geboden, terwijl ze tegelijkertijd worden uitgebreid om te worden geïntegreerd in verschillende gebieden van servicemanagement en IT, van vraag naar waarde.
  • Een holistische benadering voor het faciliteren van co-creatie van waarde met klanten en andere belanghebbenden in de vorm van producten en diensten
  • De leidende principes van ITIL 4
  • De vier dimensies van servicemanagement
  • Sleutelconcepten uit Lean, Agile, DevOps en waarom deze belangrijk zijn om bedrijfswaarde te leveren
  • Hoe ITIL-praktijken beschreven in ITIL 4 de waarde en het belang behouden die door de huidige ITIL-processen worden geboden, terwijl ze tegelijkertijd worden uitgebreid om te worden geïntegreerd in verschillende gebieden van servicemanagement en IT, van vraag naar waarde.

De tweedaagse, virtuele klassikale cursus dient als een inleiding tot ITIL 4 en richt zich op de informatie die u nodig heeft om te slagen voor het examen dat leidt tot het nieuwe ITIL 4 Foundation Certificaat in IT Service Management.

Deze cursus op basisniveau is de eerste die door AXELOS, de maker van ITIL, is geïntroduceerd in het ITIL 4-certificatieschema, en is een verplichte vereiste voor alle volgende niveaus.

Virtuele cursussen:

Een virtuele training vereist dat deelnemers gedurende de cursus toegang hebben tot een stabiele internetverbinding.

Examen informatie:

Examen duur: 60 minuten
Examenvorm: gesloten boek, meerkeuze
Examenlevering: online, webcam bewaakt.
Slagingsnorm: 65% (26/40 vragen)

De examenvoucher wordt tijdens/aan het eind van je cursus verstrekt en is 1 jaar geldig. Je ontvangt de examenvoucher direct vanuit het exameninstituut. Je kunt zelf het examen plannen en het examen online (op je laptop met webcam) afleggen op het door jou gewenste tijdstip en locatie.

*examen inbegrepen

Er zijn geen verplichte voorwaarden.

  • Overzicht
    • Een holistische benadering voor het faciliteren van co-creatie van waarde met klanten en andere belanghebbenden in de vorm van producten en diensten
    • De leidende principes van ITIL 4
    • De vier dimensies van servicemanagement
    • Sleutelconcepten uit Lean, Agile, DevOps en waarom deze belangrijk zijn om bedrijfswaarde te leveren
    • Hoe ITIL-praktijken beschreven in ITIL 4 de waarde en het belang behouden die door de huidige ITIL-processen worden geboden, terwijl ze tegelijkertijd worden uitgebreid om te worden geïntegreerd in verschillende gebieden van servicemanagement en IT, van vraag naar waarde.
  • Leerdoelen
    • Een holistische benadering voor het faciliteren van co-creatie van waarde met klanten en andere belanghebbenden in de vorm van producten en diensten
    • De leidende principes van ITIL 4
    • De vier dimensies van servicemanagement
    • Sleutelconcepten uit Lean, Agile, DevOps en waarom deze belangrijk zijn om bedrijfswaarde te leveren
    • Hoe ITIL-praktijken beschreven in ITIL 4 de waarde en het belang behouden die door de huidige ITIL-processen worden geboden, terwijl ze tegelijkertijd worden uitgebreid om te worden geïntegreerd in verschillende gebieden van servicemanagement en IT, van vraag naar waarde.
  • Programma

    De tweedaagse, virtuele klassikale cursus dient als een inleiding tot ITIL 4 en richt zich op de informatie die u nodig heeft om te slagen voor het examen dat leidt tot het nieuwe ITIL 4 Foundation Certificaat in IT Service Management.

    Deze cursus op basisniveau is de eerste die door AXELOS, de maker van ITIL, is geïntroduceerd in het ITIL 4-certificatieschema, en is een verplichte vereiste voor alle volgende niveaus.

    Virtuele cursussen:

    Een virtuele training vereist dat deelnemers gedurende de cursus toegang hebben tot een stabiele internetverbinding.

    Examen informatie:

    Examen duur: 60 minuten
    Examenvorm: gesloten boek, meerkeuze
    Examenlevering: online, webcam bewaakt.
    Slagingsnorm: 65% (26/40 vragen)

    De examenvoucher wordt tijdens/aan het eind van je cursus verstrekt en is 1 jaar geldig. Je ontvangt de examenvoucher direct vanuit het exameninstituut. Je kunt zelf het examen plannen en het examen online (op je laptop met webcam) afleggen op het door jou gewenste tijdstip en locatie.

    *examen inbegrepen

  • Voorvereisten

    Er zijn geen verplichte voorwaarden.

Beschikbare cursussen
Virtual
2 days
ma 6 okt
2025
Virtual
Virtual
Beperkte beschikbaarheid
€1399
Virtual
2 days
ma 1 dec
2025
Virtual
Virtual
Beperkte beschikbaarheid
€1399
Sorry, there are no available dates for this learning method at the moment. Please contact us for more information about this course.
Vraag in-company training aan

Ik wil graag meer informatie over de in-company opties voor de volgende training.:
ITIL® 4 Foundation Virtual Virtual

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

Je cursus is toegevoegd aan je winkelwagen