Zoeken Over Contact
Vragen? staat klaar om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden
Email
X

Hoe kunnen we je helpen?

Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.

Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.

Enabling Integrated IT Service Management ™ with DevOps, Agile & Lean E-Learning

E-Learning: E-Learning | Tijdsduur: 12 months | €699

De geïntegreerde servicemanagementmethodologie combineert IT-servicemanagement, Lean, Agile, DevOps en verandermanagement binnen organisaties. Het is een unieke en vooruitstrevende aanpak die niet wordt aangeboden door andere certificeringsprogramma’s in de industrie. Met deze certificering kunnen vaardigheden en kennis worden gevalideerd die essentieel zijn voor best practice-raamwerken. Deze werken samen om klantwaarde te optimaliseren, de time-to-market te versnellen, verspilling te verminderen en kosten te verlagen.

Deze certificering op basisniveau is ontworpen voor degenen die beter willen begrijpen hoe verschillende belangrijke best practices en methodologieën geïntegreerd kunnen worden om zakelijke waarde te verhogen door IT-diensten beter, sneller en goedkoper te leveren.

De cursus bevat quizzes, een studentpresentatie, een officiële syllabus en een oefenexamen. Er zijn geen aanvullende middelen nodig – alles wat je nodig hebt om de concepten en principes te begrijpen is inbegrepen. Het officiële examen is ook inbegrepen in de prijs van deze cursus.

De Enabling Integrated IT Service Management with DevOps, Agile & Lean™-certificering wordt beheerd door Professional Designations. Alle rechten voorbehouden.

Aan het einde van deze certificeringscursus ben je in staat om:

  • Het concept van geïntegreerd servicemanagement uit te leggen in relatie tot bedrijfsdoelen.
  • De reikwijdte, voordelen en belangrijkste raakvlakken van geïntegreerd servicemanagement te beschrijven, met betrekking tot hoe ITSM, Lean, Agile, DevOps en verandermanagementpraktijken gezamenlijk jouw servicemanagementinitiatieven vernieuwen, procesversnelling mogelijk maken, risico’s verminderen, kosten verlagen en klantwaarde leveren.
  • De verschillen in perspectief en focus tussen een technologiegerichte en een service-resultaatgerichte organisatie te benoemen.
  • De kernstadia en processen van de servicemanagementlevenscyclus te begrijpen en hoe deze worden ondersteund of aangepast door andere modellen zoals Agile en DevOps.
  • De kernprincipes van Lean-denken, waardestroomanalyse en procesverbetering te verklaren.
  • Agile-projectmanagementpraktijken, waaronder Scrum-rollen en -processen, te beschrijven.
  • Hoe de principes en geautomatiseerde praktijken van continue levering, integratie en implementatie bijdragen aan een snellere waardelevering en risicoreductie.
  • De kernprincipes van ‘DevOps – The Full Stack’, in relatie tot verbeterde samenwerking, continue levering en automatisering, te bespreken.
  • Hoe verandermanagementpraktijken kunnen worden toegepast om succes te behalen bij grote culturele transformaties.

Aan het einde van deze certificeringscursus ben je in staat om:

  • Het concept van geïntegreerd servicemanagement uit te leggen in relatie tot bedrijfsdoelen.
  • De reikwijdte, voordelen en belangrijkste raakvlakken van geïntegreerd servicemanagement te beschrijven, met betrekking tot hoe ITSM, Lean, Agile, DevOps en verandermanagementpraktijken gezamenlijk jouw servicemanagementinitiatieven vernieuwen, procesversnelling mogelijk maken, risico’s verminderen, kosten verlagen en klantwaarde leveren.
  • De verschillen in perspectief en focus tussen een technologiegerichte en een service-resultaatgerichte organisatie te benoemen.
  • De kernstadia en processen van de servicemanagementlevenscyclus te begrijpen en hoe deze worden ondersteund of aangepast door andere modellen zoals Agile en DevOps.
  • De kernprincipes van Lean-denken, waardestroomanalyse en procesverbetering te verklaren.
  • Agile-projectmanagementpraktijken, waaronder Scrum-rollen en -processen, te beschrijven.
  • Hoe de principes en geautomatiseerde praktijken van continue levering, integratie en implementatie bijdragen aan een snellere waardelevering en risicoreductie.
  • De kernprincipes van ‘DevOps – The Full Stack’, in relatie tot verbeterde samenwerking, continue levering en automatisering, te bespreken.
  • Hoe verandermanagementpraktijken kunnen worden toegepast om succes te behalen bij grote culturele transformaties.
  • Module 1: Introduction
  • Module 2: The Evolution towards Integration
  • Module 3: Understanding Demand and the Voice of Your Customer
  • Module 4: Planning and Building in Iterations with Agile
  • Module 5: Making Work Visible with Visual Management
  • Module 6: Applying Lean Thinking for Continual Improvement
  • Module 7: Accelerating and Automating Value with DevOps
  • Module 8: An Organizational Transformation Is Required
  • Module 9: Wrap Up & Review
  • Module11: Trial Exam

Er zijn geen verplichte toelatingseisen. Werkervaring in IT-diensten wordt aanbevolen.

Examen informatie:

Aantal vragen: 40 meerkeuzevragen
Slaagpercentage: 65%
Duur: 60 minuten
Gesloten boek

  • Overzicht

    Aan het einde van deze certificeringscursus ben je in staat om:

    • Het concept van geïntegreerd servicemanagement uit te leggen in relatie tot bedrijfsdoelen.
    • De reikwijdte, voordelen en belangrijkste raakvlakken van geïntegreerd servicemanagement te beschrijven, met betrekking tot hoe ITSM, Lean, Agile, DevOps en verandermanagementpraktijken gezamenlijk jouw servicemanagementinitiatieven vernieuwen, procesversnelling mogelijk maken, risico’s verminderen, kosten verlagen en klantwaarde leveren.
    • De verschillen in perspectief en focus tussen een technologiegerichte en een service-resultaatgerichte organisatie te benoemen.
    • De kernstadia en processen van de servicemanagementlevenscyclus te begrijpen en hoe deze worden ondersteund of aangepast door andere modellen zoals Agile en DevOps.
    • De kernprincipes van Lean-denken, waardestroomanalyse en procesverbetering te verklaren.
    • Agile-projectmanagementpraktijken, waaronder Scrum-rollen en -processen, te beschrijven.
    • Hoe de principes en geautomatiseerde praktijken van continue levering, integratie en implementatie bijdragen aan een snellere waardelevering en risicoreductie.
    • De kernprincipes van ‘DevOps – The Full Stack’, in relatie tot verbeterde samenwerking, continue levering en automatisering, te bespreken.
    • Hoe verandermanagementpraktijken kunnen worden toegepast om succes te behalen bij grote culturele transformaties.
  • Leerdoelen

    Aan het einde van deze certificeringscursus ben je in staat om:

    • Het concept van geïntegreerd servicemanagement uit te leggen in relatie tot bedrijfsdoelen.
    • De reikwijdte, voordelen en belangrijkste raakvlakken van geïntegreerd servicemanagement te beschrijven, met betrekking tot hoe ITSM, Lean, Agile, DevOps en verandermanagementpraktijken gezamenlijk jouw servicemanagementinitiatieven vernieuwen, procesversnelling mogelijk maken, risico’s verminderen, kosten verlagen en klantwaarde leveren.
    • De verschillen in perspectief en focus tussen een technologiegerichte en een service-resultaatgerichte organisatie te benoemen.
    • De kernstadia en processen van de servicemanagementlevenscyclus te begrijpen en hoe deze worden ondersteund of aangepast door andere modellen zoals Agile en DevOps.
    • De kernprincipes van Lean-denken, waardestroomanalyse en procesverbetering te verklaren.
    • Agile-projectmanagementpraktijken, waaronder Scrum-rollen en -processen, te beschrijven.
    • Hoe de principes en geautomatiseerde praktijken van continue levering, integratie en implementatie bijdragen aan een snellere waardelevering en risicoreductie.
    • De kernprincipes van ‘DevOps – The Full Stack’, in relatie tot verbeterde samenwerking, continue levering en automatisering, te bespreken.
    • Hoe verandermanagementpraktijken kunnen worden toegepast om succes te behalen bij grote culturele transformaties.
  • Programma
    • Module 1: Introduction
    • Module 2: The Evolution towards Integration
    • Module 3: Understanding Demand and the Voice of Your Customer
    • Module 4: Planning and Building in Iterations with Agile
    • Module 5: Making Work Visible with Visual Management
    • Module 6: Applying Lean Thinking for Continual Improvement
    • Module 7: Accelerating and Automating Value with DevOps
    • Module 8: An Organizational Transformation Is Required
    • Module 9: Wrap Up & Review
    • Module11: Trial Exam
  • Voorvereisten

    Er zijn geen verplichte toelatingseisen. Werkervaring in IT-diensten wordt aanbevolen.

    Examen informatie:

    Aantal vragen: 40 meerkeuzevragen
    Slaagpercentage: 65%
    Duur: 60 minuten
    Gesloten boek

Vraag in-company training aan

Ik wil graag meer informatie over de in-company opties voor de volgende training.:
Enabling Integrated IT Service Management ™ with DevOps, Agile & Lean E-Learning E-Learning

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

Je cursus is toegevoegd aan je winkelwagen