Transformeer HR-serviceverlening en -beheer
In de digitale wereld van vandaag verwachten werknemers dat HR (realtime, on-demand) services levert, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Cherwell HR Service Management stelt organisaties in staat om de levering van HR-services te stroomlijnen en te automatiseren voor snel en efficiënt casemanagement en (onboarding), samen met een zelfbedieningsportal voor betere en productievere service-ervaringen voor werknemers.
Werknemersadministratie – Automatiseer interne onboarding-processen en integreer met workflows van andere afdelingen om de overgang van nieuwe medewerkers eenvoudig en efficiënt te maken.
HR Case Management – Verhoog de productiviteit van HR-medewerkers door de meeste directe vragen van werknemers op te lossen via het HR-selfserviceportaal.
Selfservice voor werknemers – Bied werknemers gemakkelijke toegang tot informatie over hun werk, voordelen en bedrijfscultuur.
Met Cherwells oplossing voor HR-personeelsadministratie kan HR eenvoudig alle taken instellen en beheren die verband houden met levenscyclusgebeurtenissen van medewerkers, waarbij meerdere afdelingen worden gecoördineerd met alle benodigde informatie, training, tools, rechten en toegang in de kortst mogelijke tijd. Het resultaat is dat u de efficiëntie drastisch verbetert en direct HR-services levert die medewerkers vanaf de eerste dag ondersteunen.
Cherwell HR Case Management beheert het aanvraagproces van werknemers van begin tot eind. HR Case Management documenteert niet alleen alle transacties en biedt een compleet audittrail van de communicatie van medewerkers met HR, het creëert ook verantwoording, zorgt voor taakeigendom en zorgt voor een consistente en tijdige HR-dienstverlening
Cherwell stelt HR-organisaties in staat om één selfserviceportaal aan te bieden voor werknemers om relevante HR-informatie te vinden, formulieren in te vullen, waarschuwingen en artikelen te bekijken en cases in te dienen en te volgen wanneer ze hulp nodig hebben. Deze krachtige selfservice-ervaring verbetert de medewerkerstevredenheid en de HR-productiviteit, waardoor de hoeveelheid tijd die wordt besteed aan triaging, routing en het voltooien van serviceverzoeken aanzienlijk wordt verminderd, terwijl tegelijkertijd de administratieve kosten worden verlaagd.
"*" geeft vereiste velden aan