Zoeken Over Contact
Vragen? staat klaar om je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden
Email
X

Hoe kunnen we je helpen?

Welkom bij Pink Academy! Wij bieden een uitgebreid scala aan ITSM- en ESM-diensten die zijn ontworpen om de digitale transformatie van uw organisatie te ondersteunen.

Of u nu op zoek bent naar deskundig ITSM-advies, geavanceerde technologische oplossingen, bekroonde trainingen of praktische IT-ondersteuning, verken onze website en gebruik het zoekveld om eenvoudig de bronnen, inzichten en diensten te vinden die u nodig hebt.

XLA Foundation Virtual

E-Learning: Virtual | Tijdsduur: 2 days | €0

De XLA Foundation-certificeringscursus verbetert je expertise op het gebied van customer experience management. De cursus is speciaal ontworpen voor professionals die klantrelaties beheren en biedt een diepgaande verkenning van de XM- en XLA®-concepten, waarbij theoretische inzichten worden gecombineerd met praktische toepassingen.

Deze virtuele tweedaagse cursus biedt een uitgebreide introductie tot Experience Management (XM) en Xperience Level Agreement (XLA®). Het is ideaal voor professionals zoals Service- en Experience Managers en Supportprofessionals. De focus ligt op het verbeteren van de eindgebruikerservaring en de zakelijke impact door middel van XM- en XLA®-methoden.

De cursus behandelt de basisprincipes van XM en XLA, praktische implementatievaardigheden en omvat zowel theoretische lessen als groepsopdrachten. Bij succesvolle afronding ontvang je een XM- en XLA® Foundation-certificaat, waarmee je bekwaamheid in deze essentiële bedrijfsstrategieën wordt bevestigd.

De belangrijkste onderwerpen die worden behandeld in de virtuele XLA Foundation-cursus zijn:

  • Technieken om de klantbeleving te verbeteren
  • Het belang van XM en XLA in het bedrijfsleven
  • Het ontwikkelen van praktische vaardigheden om XM- en XLA-raamwerken effectief toe te passen

De belangrijkste onderwerpen die worden behandeld in de virtuele XLA Foundation-cursus zijn:

  • Technieken om de klantbeleving te verbeteren
  • Het belang van XM en XLA in het bedrijfsleven
  • Het ontwikkelen van praktische vaardigheden om XM- en XLA-raamwerken effectief toe te passen

Met de alomtegenwoordigheid van digitale technologie in onze moderne samenleving en de toenemende afhankelijkheid ervan, zijn contractuele relaties en Service Level Agreements (SLA’s) een noodzaak geworden in IT.

Echter, uitsluitend vertrouwen op SLA’s kan leiden tot een situatie waarin iedereen in zijn eigen silo werkt, waarbij vaak de impact op het bedrijf van de klant en de mensen die zij bedienen over het hoofd wordt gezien. SLA’s zijn taakgericht en gebaseerd op minimale acceptabele kwaliteit en risicomijding. In het huidige zakelijke en IT-landschap hebben we meer nodig dan alleen technische output om gebruikers- en medewerkerstevredenheid te garanderen. We hebben een gestandaardiseerde aanpak nodig om te meten hoe diensten worden ervaren; dit is waar Xperience Level Agreement (XLA®) een rol speelt.

XLA® is een verbintenis tussen dienstverleners en klanten om het resultaat van digitale technologie op mensen en bedrijven te optimaliseren. Experience Management (XM) omvat activiteiten die een betere ervaring en grotere zakelijke impact realiseren door samenwerking te bevorderen en te verbeteren. Het prioriteren van XM en XLA® is de sleutel tot tevredenheid bij zowel eindgebruikers als medewerkers.

Virtuele cursussen

De virtuele training wordt verzorgd via Microsoft Teams. Voor deelname aan de training is een stabiele internetverbinding vereist, evenals een headset met een microfoon om te communiceren met de instructeur.

Exameninformatie

  • Aantal vragen: 40 meerkeuzevragen
  • Slaagpercentage: 32 punten (80%)
  • Examentijd: 60 minuten
  • Boekgebruik: Gesloten boek
  • Online examens: Worden afgenomen door Van Haren Publishing Group.

Er zijn geen voorvereisten.

  • Overzicht

    De belangrijkste onderwerpen die worden behandeld in de virtuele XLA Foundation-cursus zijn:

    • Technieken om de klantbeleving te verbeteren
    • Het belang van XM en XLA in het bedrijfsleven
    • Het ontwikkelen van praktische vaardigheden om XM- en XLA-raamwerken effectief toe te passen
  • Leerdoelen

    De belangrijkste onderwerpen die worden behandeld in de virtuele XLA Foundation-cursus zijn:

    • Technieken om de klantbeleving te verbeteren
    • Het belang van XM en XLA in het bedrijfsleven
    • Het ontwikkelen van praktische vaardigheden om XM- en XLA-raamwerken effectief toe te passen
  • Programma

    Met de alomtegenwoordigheid van digitale technologie in onze moderne samenleving en de toenemende afhankelijkheid ervan, zijn contractuele relaties en Service Level Agreements (SLA’s) een noodzaak geworden in IT.

    Echter, uitsluitend vertrouwen op SLA’s kan leiden tot een situatie waarin iedereen in zijn eigen silo werkt, waarbij vaak de impact op het bedrijf van de klant en de mensen die zij bedienen over het hoofd wordt gezien. SLA’s zijn taakgericht en gebaseerd op minimale acceptabele kwaliteit en risicomijding. In het huidige zakelijke en IT-landschap hebben we meer nodig dan alleen technische output om gebruikers- en medewerkerstevredenheid te garanderen. We hebben een gestandaardiseerde aanpak nodig om te meten hoe diensten worden ervaren; dit is waar Xperience Level Agreement (XLA®) een rol speelt.

    XLA® is een verbintenis tussen dienstverleners en klanten om het resultaat van digitale technologie op mensen en bedrijven te optimaliseren. Experience Management (XM) omvat activiteiten die een betere ervaring en grotere zakelijke impact realiseren door samenwerking te bevorderen en te verbeteren. Het prioriteren van XM en XLA® is de sleutel tot tevredenheid bij zowel eindgebruikers als medewerkers.

    Virtuele cursussen

    De virtuele training wordt verzorgd via Microsoft Teams. Voor deelname aan de training is een stabiele internetverbinding vereist, evenals een headset met een microfoon om te communiceren met de instructeur.

    Exameninformatie

    • Aantal vragen: 40 meerkeuzevragen
    • Slaagpercentage: 32 punten (80%)
    • Examentijd: 60 minuten
    • Boekgebruik: Gesloten boek
    • Online examens: Worden afgenomen door Van Haren Publishing Group.
  • Voorvereisten

    Er zijn geen voorvereisten.

Beschikbare cursussen
Sorry, there are no available dates for this learning method at the moment. Please contact us for more information about this course.
Vraag in-company training aan

Ik wil graag meer informatie over de in-company opties voor de volgende training.:
XLA Foundation Virtual Virtual

Oeps! We konden je formulier niet vinden.

Je cursus is toegevoegd aan je winkelwagen